رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 آذر 1399 - 18:53
  • کد خبر : ۸۶۶۰
  • چاپ خبر : ورزشکار کرمانشاهی جواز حضور در مسابقات پاورلیفتینگ برترین های جهان را کسب کرد
در پایان مسابقات پاورلیفتینگ اورآسیا؛

ورزشکار کرمانشاهی جواز حضور در مسابقات پاورلیفتینگ برترین های جهان را کسب کرد

مسابقات پاورلیفتینگ اورآسیا (بین قاره ای) ۲۰۲۰ ترکیه انتخابی لیگ برترین های جهان ۲۰۲۱ کیف_اوکراین در شهر استانبول ترکیه برگزار شد. در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از کشورهای آذربایجان ، گرجستان ، ترکیه ، اوکراین ، ارمنستان و ایران ، مورخ “بیست سوم و بیست و چهارم” نوامبر مصادف با سوم و چهارم آذر ماه ۹۹حضور داشتند، که رقابتی تنگاتنگی را با یکدیگر به نمایش گذاشتند. تیم پاورلیفتینگ ایران به سرپرستی هادی صراف و مربیگری مهران صادقی و مشاور تیمهای ملی با کسب ۱۱۹ امتیاز مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد.

ورزشکار کرمانشاهی جواز حضور در مسابقات پاورلیفتینگ لیگ برترین های ۲۰۲۱ جهان کیف اوکراین را کسب کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزشکار کرمانشاهی جواز حضور در مسابقات پاورلیفتینگ لیگ برترین های ۲۰۲۱ جهان کیف اوکراین را کسب کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری جام ورزش، مسابقات پاورلیفتینگ اورآسیا (بین قاره ای) ۲۰۲۰ ترکیه انتخابی لیگ برترین های جهان ۲۰۲۱ کیف_اوکراین در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

 

------------------------------------

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از کشورهای آذربایجان ، گرجستان ، ترکیه ، اوکراین ، ارمنستان و ایران ، مورخ “بیست سوم و بیست و چهارم” نوامبر مصادف با سوم و چهارم آذر ماه ۹۹حضور داشتند، که رقابتی تنگاتنگی را با یکدیگر به نمایش گذاشتند.

تیم پاورلیفتینگ ایران به سرپرستی هادی صراف و مربیگری مهران صادقی و مشاور تیمهای ملی با کسب ۱۱۹ امتیاز مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد.

امیر محمد حسنی نوکانی قهرمان ارزنده کرمانشاهی با وجود ویروس کرونا و اعلام محدودیتهای اعمال شده از سوی ستاد ملی کرونا ، دست از تمرین برنداشت و بصورت انفرادی تمرینات خود را ادامه می داد. وی در رده سنی جوانان با زدن وزنه ۱۵۵ kg و با وزن بدنی پایین ۷۶kg موفق به کسب مقام اول شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این ورزشکار کرمانشاهی با بیان اینکه نفرات برتر ( اول و دوم ) مسابقات پاورلیفتینگ اوراسیا بین قاره ای ۲۰۲۰ ترکیه جواز حضور در لیگ برترین های جهان ۲۰۲۱ کیف / اوکراین را بدست می آورند ، افزود : هدف اصلیم از شرکت در این دوره از مسابقات کسب جواز حضور در مسابقات جهانی بود که به لطف خدا و دعای مردم توانستیم مدال طلا را کسب کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی