رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 شهریور 1401 - 12:30
  • کد خبر : ۱۳۴۳۳
  • چاپ خبر : ورزشکاران کردستانی در مسابقات مچ اندازی باشگاه های ایران بر جایگاه دوم تیمی ایستادند

ورزشکاران کردستانی در مسابقات مچ اندازی باشگاه های ایران بر جایگاه دوم تیمی ایستادند

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که در استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر، به کار خود خاتمه داد. در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع  146 امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند. در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شدند و در دست چپ کردستان در دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید. در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب 60  امتیاز در دست راست و78  امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند .

در پایان رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور در مجموع دست راست و چپ در رده سنی بزرگسالان ورزشکاران کردستانی جام نایب قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور در مجموع دست راست و چپ در رده سنی بزرگسالان ورزشکاران کردستانی جام نایب قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

به گزارش یاریزان؛ بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی ایران در بخش دست راست و چپ با حضور ۳۰۰ ورزشکار، طی روزهای ۱۴ لغایت ۱۸ شهریورماه به میزبانی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

------------------------------------

ورزشکاران کردستانی در بخش نتایج تیمی مسابقات مچ اندازی باشگاه های ایران، جایگاه نخست رده های سنی امید و بزرگسالان، عنوان دوم رده سنی جوانان و جایگاه سوم رده سنی پیشکسوتان را از آن خود کرد.

در رده سنی امید این مسابقات کردستان با بدست آوردن ۸ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز با اقتدار در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و صاحب کاپ طلا شدند.

در رده سنی جوانان مچ اندازان کردستانی با کسب ۱ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه نایب قهرمانی ایستادند و کاپ نقره این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در رده سنی بزرگسالان کردستان با ۸ طلا، ۱ نقره و ۴ برنز در جایگاه نخست ایستاد

در رده پیشکسوتان این دوره از رقابت ها نمایندگان استان با ۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز کاپ برنز را برای کردستان به ارمغان آوردند.

 

نتایج تیمی در مجموع دست راست و چپ اعلام شد:

 

نتایج تیمی در رده بزرگسالان به شرح زیر است:

۱ – کردستان : ۸ طلا – ۲ نقره – یک برنز

۲ – چهارمحال و بختیاری : ۳ طلا – ۲ نقره – ۴ برنز

۳ – خراسان رضوی (الف) : ۳ طلا – یک نقره – ۴ برنز

 

همچنین در پایان نتایج مجموع تیمی در همه رده ها اعلام شد که به شرح زیر است:

۱ – خراسان رضوی (الف) : ۳۴ طلا – ۱۷ نقره – ۹ برنز

۲ – کردستان : ۲۲ طلا – ۱۰ نقره – ۶ برنز

۳ – مازندران : ۸ طلا – ۵ نقره – ۳ برنز

 

در پایان مسابقات کاپ اخلاق نیز از سوی مسئولان برگزاری به تیم استان یزد اهدا شد.

 

گفتنی است؛ بهروز عباسی و افشین زارعی مربیگری و سرپرستی تیم مچ اندازی استان کردستان در این دوره از رقابت ها را بر عهده داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی