رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 اردیبهشت 1401 - 21:05
  • کد خبر : ۱۲۲۴۲
  • چاپ خبر : ورزشکاران ایلامی در چه رشته هایی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعزام میشوند؟

ورزشکاران ایلامی در چه رشته هایی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعزام میشوند؟

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از حضور ورزشکاران ایلامی در اردوی تیم‌های ملی ایران خبر داد و گفت: این ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین جهت گرفتن مدال تلاش خواهند کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از حضور ورزشکاران ایلامی در اردوی تیم‌های ملی ایران خبر داد و گفت: این ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین جهت گرفتن مدال تلاش خواهند کرد.

به گزارش یاریزان؛ «مظفر علی شائی» در جمع خبرنگاران محلی استان اظهار داشت: کمتر از ۶ ماه تا زمان شروع بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ چین باقی مانده است و تیم های ملی ایران در رشته های مختلف خود را برای حضوری قدرتمندانه در مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن آماده می کنندوی با اشاره به حضور ۵ ورزشکار ایلامی در اردوی آمادگی تیم های ملی، گفت: مهمترین رویداد ورزشی پیش وی ورزش کشور بازی های آسیایی هانگژو چین است و متناسب با آن سطح توانایی استان ها در تعداد نفرات و عضویت در کاروان تیم های ملی و گرفتن مدال در مسابقات مذکور است.

 

------------------------------------

وی در ادامه گفت: چند رشته از ورزش استان توانایی حضور و قهرمانی را دارد از جمله در رشته تیراندازی ، وزنه برداری، کبدی ، هاکی ، کاراته، دومیدانی و چند مربی در رشته های مختلف ورزشی را داریم که میتواند در بازیهای آسیایی حضور داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار اشت : جهت موفقیت ورزشکاران ایلامی ستادی از مدتی پیش در اداه کل ورزش و جوانان تشکیل شده است و احتمال حضور ۵ ورزشکار ایلامی در کاروان تیم ایران در بازی های آسیایی وجود دارد و کسب ۳ مدال در این رویداد برای ورزشکاران ایلام دور از دسترس نخواهد بود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی