رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 شهریور 1402 - 13:30
  • کد خبر : ۱۶۵۷۲
  • چاپ خبر : وحید کلهر: مشکلات خوشه طلایی حل شده و با قدرت لیگ یک را ادامه خواهیم داد

وحید کلهر: مشکلات خوشه طلایی حل شده و با قدرت لیگ یک را ادامه خواهیم داد

به گزارش یاریزان؛ مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی دومین هفته خود را به پایان رساند که تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل عدم پایبندی باشگاه خوشه طلایی به تعهداتی که به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داده بود، نقص مدارک، و عدم صدور کارت بازی بازیکنان این تیم از سوی کمیته نقل و انتقالات لغو شد. در هفته نخست نیز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی در خانه موفق شد، خوشه طلایی را شکست دهد. وحید کلهر سرمربی کرمانشاهی تیم خوشه طلایی ساوه با بیان اینکه مشکلات این تیم حل شده است خاطر نشان کرد که باشگاه برای حضور در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران آماده رویارویی با حریفان است. علی رضایی (مدافع) و کسری همتی (دروازه بان) دو فوتبالیست کرمانشاهی هستند که در فصل جاری، پیراهن خوشه طلایی را برتن می کنند. سایپا تهران، فجرسپاسی، خیبر خرم آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان‌گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج فارس بندرماهشهر (۱۳ تیم فصل قبل) نفت مسجدسلیمان و مس کرمان (۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر) و مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان (سه تیم صعود کننده از لیگ دو) ۱۸ تیمی هستند که در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ یک حضور دارند. در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک؛ استان کرمان با سه نماینده (مس کرمان، مس شهربابک و آرمان‌گهر)، استان خوزستان با سه نماینده (نفت مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی، خلیج‌فارس ماهشهر)، استان گیلان با دو نماینده (داماش گیلان و شهرداری آستارا) بیشترین نماینده را در بین سایر استان‌های کشور در این رقابت‌ها خواهند داشت.

پس از گذشت دو هفته از آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، وحید کلهر سرمربی کرمانشاهی تیم خوشه طلایی ساوه از حل شدن مشکلات این باشگاه خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از گذشت دو هفته از آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، وحید کلهر سرمربی کرمانشاهی تیم خوشه طلایی ساوه از حل شدن مشکلات این باشگاه خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی دومین هفته خود را به پایان رساند که تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل عدم پایبندی باشگاه خوشه طلایی به تعهداتی که به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داده بود، نقص مدارک، و عدم صدور کارت بازی بازیکنان این تیم از سوی کمیته نقل و انتقالات لغو شد.

 

------------------------------------

در هفته نخست نیز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی در خانه موفق شد، خوشه طلایی را شکست دهد.

وحید کلهر سرمربی کرمانشاهی تیم خوشه طلایی ساوه با بیان اینکه مشکلات این تیم حل شده است خاطر نشان کرد که باشگاه برای حضور در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران آماده رویارویی با حریفان است.

علی رضایی (مدافع) و کسری همتی (دروازه بان) دو فوتبالیست کرمانشاهی هستند که در فصل جاری، پیراهن خوشه طلایی را برتن می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سایپا تهران، فجرسپاسی، خیبر خرم آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان‌گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج فارس بندرماهشهر (۱۳ تیم فصل قبل) نفت مسجدسلیمان و مس کرمان (۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر) و مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان (سه تیم صعود کننده از لیگ دو) ۱۸ تیمی هستند که در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ یک حضور دارند.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک؛ استان کرمان با سه نماینده (مس کرمان، مس شهربابک و آرمان‌گهر)، استان خوزستان با سه نماینده (نفت مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی، خلیج‌فارس ماهشهر)، استان گیلان با دو نماینده (داماش گیلان و شهرداری آستارا) بیشترین نماینده را در بین سایر استان‌های کشور در این رقابت‌ها خواهند داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی