رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 اردیبهشت 1398 - 22:18
  • کد خبر : ۴۹۴۱
  • چاپ خبر : وب سایت فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال در ارومیه راه اندازی شد

وب سایت فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال در ارومیه راه اندازی شد

رییس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل ورزش و جوانان از فعال شدن وب سایت فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال در ارومیه تا پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

رییس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل ورزش و جوانان از فعال شدن سایت فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال در ارومیه تا پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل ورزش و جوانان از فعال شدن وب سایت فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال در ارومیه تا پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

به گزارش یاریزان؛ سیدمهدی سیدهاشمی دبیر کمیته انفورماتیک هفته سوم لیگ ملت های والیبال در مورد آماده‌سازی زیرساخت‌ فناوری اطلاعات سالن ۶۰۰۰ نفری ارومیه برای مسابقات لیگ ملت های والیبال گفت: برای این مسابقات و طبق برنامه ریزی‌ها اینترنت با ظرفیت ۱۵۰مگابایت برای سالن بر بستر فیبرنوری و کاملا پایدار، اینترنت جداگانه برای سالن خبرنگاران و اینترنت جداگانه برای بخش مدیریت و VIP درنظر گرفته شده و بزودی راه‌اندازی خواهدشد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: برای بلیط فروشی نیز سایت فروش اینترنتی بلیط بزودی راه اندازی خواهدشد و علاقمندان و هواداران می توانند اقدام به خرید بلیط با انتخاب جایگاه کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین سایر آماده سازی های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات نیز برنامه ریزی و در حال آماده سازی است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی