رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 بهمن 1401 - 12:38
  • کد خبر : ۱۴۹۵۸
  • چاپ خبر : وانیا یاوری مدال برنز هوپس جهان را کسب کرد / ظهور پینگ‌پنگ بازی دیگر از کرمانشاه

وانیا یاوری مدال برنز هوپس جهان را کسب کرد / ظهور پینگ‌پنگ بازی دیگر از کرمانشاه

پدیده کرمانشاهی تنیس روی میز ایران در رقابت های هوپس جهان در کشور فرانسه، توانست به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کند. به گزارش یاریزان؛ در پایان رقابت های تنیس روی میز هوپس دختران جهان در کشور فرانسه، وانیا یاوری به مدال برنز دست یافت. یاوری با غلبه بر حریفانی از کلمبیا، فرانسه، کانادا ، آمریکا ،تونس ، مجارستان ،اکراین و شکست مقابل حریفانی از سوئد و تایلند مدال برنز ارزشمند رقابت های هوپس جهان را از آن خود کرد. برترین های هوپس جهان از اول بهمن ماهدر شهر اننبونت فرانسه تمرینات مشترکی را با ورزشکاران سایر کشورها انجام دادند و در پایان در رقابت های هوپس جهان حضور پیدا کردند. هدایت تیم ملی هوپس دختران کشورمان برعهده حوری آقامیری بود. همچنین فراز شکیبا دیگر ملی پوش ایران در این رقابت ها در تقابل با حریفانی از کشورهای فیلیپین ، آمریکا ، اسپانیا، عربستان، کانادا، قزاقستان، مصر و نیوزیلند مقتدرانه به برتری دست یافت و در مصاف با نماینده ایتالیا با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و مدال نقره ی رقابت های هوپس جهان را برای ایران به ارمغان آورد. در این دوره از مسابقات ۲۰ تنیسور برتر هوپس جهان حضور داشتند و از ۱ بهمن ماه در شهر اننبونت به رقابت با یکدیگر پرداختند. هدایت تیم ملی هوپس پسران کشورمان را محسن شیشه گرها بر عهده داشت.

وانیا یاوری پدیده کرمانشاهی تنیس روی میز ایران در رقابت های هوپس جهان در کشور فرانسه، توانست به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وانیا یاوری پدیده کرمانشاهی تنیس روی میز ایران در رقابت های هوپس جهان در کشور فرانسه، توانست به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کند.

به گزارش یاریزان؛ در پایان رقابت های تنیس روی میز هوپس دختران جهان در کشور فرانسه، وانیا یاوری به مدال برنز دست یافت.

 

------------------------------------

پدیده کرمانشاهی تنیس روی میز ایران با غلبه بر حریفانی از کلمبیا، فرانسه، کانادا ، آمریکا ،تونس ، مجارستان ،اکراین و شکست مقابل حریفانی از سوئد و تایلند مدال برنز ارزشمند رقابت های هوپس جهان را از آن خود کرد.

برترین های هوپس جهان از اول بهمن ماهدر شهر اننبونت فرانسه تمرینات مشترکی را با ورزشکاران سایر کشورها انجام دادند و در پایان در رقابت های هوپس جهان حضور پیدا کردند.

هدایت تیم ملی هوپس دختران کشورمان برعهده حوری آقامیری بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین فراز شکیبا دیگر ملی پوش ایران در این رقابت ها در تقابل با حریفانی از کشورهای فیلیپین ، آمریکا ، اسپانیا، عربستان، کانادا، قزاقستان، مصر و نیوزیلند مقتدرانه به برتری دست یافت و در مصاف با نماینده ایتالیا با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و مدال نقره ی رقابت های هوپس جهان را برای ایران به ارمغان آورد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تنیسور برتر هوپس جهان حضور داشتند و از ۱ بهمن ماه در شهر اننبونت به رقابت با یکدیگر پرداختند.

هدایت تیم ملی هوپس پسران کشورمان را محسن شیشه گرها بر عهده داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی