رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 آبان 1402 - 22:46
  • کد خبر : ۱۶۹۴۷
  • چاپ خبر : وانیا یاوری در مسابقات تنیس روی میز کانتندر لبنان نایب قهرمان شد

وانیا یاوری در مسابقات تنیس روی میز کانتندر لبنان نایب قهرمان شد

وانیا یاوری ورزشکار کرمانشاهی با غلبه بر حریفان در مسابقات کانتندر لبنان نایب قهرمان شد. به گزارش یاریزان؛ در فینال رده سنی زیر ۱۳ سال دختران، وانیا یاوری ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در مصاف با اروژان کامالوا از ازبکستان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و نایب قهرمان شد. یاوری ابتدا گیم اول را ۱۱ بر ۹ پیروز شد، در گیم دوم ۱۳ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد، در گیم سوم نیز بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود ازبکستان خانمه یافت، در گیم چهارم یاوری ۱۱ بر ۹ به برتری رسید و همه چیز در عدد ۲ مساوی شد. در گیم نتیجه بازی بسیار پایاپای پیش رفت تا اینکه این حریف ازبک بود که با نتیجه ۱۱ بر ۹ پیروز شد و طلا از دست ملی پوش کرمانشاهی گرفت. هدایت ملی پوشان پینگ پنگ کشورمان در مسابقات کانتندر لبنان به عهده حوری آقا میری می باشد.

وانیا یاوری ورزشکار کرمانشاهی با غلبه بر حریفان در مسابقات کانتندر لبنان نایب قهرمان شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وانیا یاوری ورزشکار کرمانشاهی با غلبه بر حریفان در مسابقات کانتندر لبنان نایب قهرمان شد.

به گزارش یاریزان؛ در فینال رده سنی زیر ۱۳ سال دختران، وانیا یاوری ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در مصاف با اروژان کامالوا از ازبکستان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و نایب قهرمان شد.

 

------------------------------------

یاوری ابتدا گیم اول را ۱۱ بر ۹ پیروز شد، در گیم دوم ۱۳ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد، در گیم سوم نیز بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود ازبکستان خانمه یافت، در گیم چهارم یاوری ۱۱ بر ۹ به برتری رسید و همه چیز در عدد ۲ مساوی شد.

در گیم نتیجه بازی بسیار پایاپای پیش رفت تا اینکه این حریف ازبک بود که با نتیجه ۱۱ بر ۹ پیروز شد و طلا از دست ملی پوش کرمانشاهی گرفت.

هدایت ملی پوشان پینگ پنگ کشورمان در مسابقات کانتندر لبنان به عهده حوری آقا میری می باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی