رفتن به بالا
  • جمعه - 11 فروردین 1402 - 14:22
  • کد خبر : ۱۵۴۸۰
  • چاپ خبر : والیبالیست مهابادی به لیگ کره جنوبی می رود؟/ پدیده لیگ برتر در رادار چشم بادامی ها

والیبالیست مهابادی به لیگ کره جنوبی می رود؟/ پدیده لیگ برتر در رادار چشم بادامی ها

ستاره مهابادی با درخشش در لیگ برتر و حضور در بین امتیاز آورترین بازیکنان ایران برای مربیان تیم ملی والیبال پیامی روشن از آینده خود فرستاد. به گزارش یاریزان؛ در بین امتیاز آورترین بازیکنان لیگ برتر والیبال ایران 1401 تا پایان هفته بیستم، نام محمد بربست والیبالیست آینده دار مهابادی در جایگاه دوم دیده می شود. بربست در مجموع و تا پایان هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران موفق شده است در 74 ست برای تیم گیتی پسند اصفهان، 338 امتیاز را بدست بیاورد. با توجه به سن و ویژگی های بازی این ورزشکار می توان وی را در بین موثرترین بازیکنان تیم ملی ایران در آینده دانست. این بازیکن پشت خط زن ۲۰۵ سانتی متری مهابادی متولد سال ۱۳۸۱ است و با سابقه حضور در تیم های کورد بال مهاباد، شهرداری جوان ارومیه و آذرباتری ارومیه را در کارنامه دارد. در فصل گذشته بعنوان سومین مهاجم برتر والیبال کشور انتخاب شد تا در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی تیم گیتی پسند اصفهان به شمار رود.

نام محمد بربست والیبالیست مهابادی در لیست آزمون انتخابی بازیکنان فصل ۲۰۲۳ لیگ کره جنوبی قرار داده شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نام محمد بربست والیبالیست مهابادی در لیست آزمون انتخابی بازیکنان فصل ۲۰۲۳ جهت انتقال به لیگ کره جنوبی قرار داده شده است.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون والیبال کره جنوبی به ریاست چو وون تائه مراسم انتخاب بازیکنان این لیگ در فصل آینده را در سالن هالدون آلگاس استانبول ترکیه برگزار خواهد کرد.

 

------------------------------------

این مراسم که در سه فصل گذشته به دلیل کورونا غیر حضوری برگزار می‌شد امسال با حضور بازیکنان منتخب و مدیران باشگاه ها برگزار خواهد شد تا هفت بازیکن خارجی فصل آینده لیگ کره جنوبی مشخص شود.

در لیست پنجاه و پنج نفره اعلام شده از سوی فدراسیون این کشور نام محمد بربست والیبالیست مهابادی و بازیکن فصل پیش گیتی پسند در لیگ برتر والیبال ایران به چشم می‌خورد، باید دید پس از ارزیابی این لیست نام محمد بربست در فهرست نهایی انتخاب بازیکنان این لیگ قرار خواهد گرفت یا خیر.

از بازیکنان معروف این لیست میتوان به کابل راسل از آمریکا، دیک کوی از هلند، ماکسیم ژیگالوف از روسیه، اولگ آنتونوف و لوییجی راندازو از ایتالیا فدریکو پریرا از آرژانتین و رنه تپان از فنلاند اشاره کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی