رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 مهر 1402 - 07:56
  • کد خبر : ۱۶۷۵۲
  • چاپ خبر : هیوا افضلی به نیمه‌نهایی کانوی ۲۰۰ متر بازی های آسیایی هانگژو راه یافت

هیوا افضلی به نیمه‌نهایی کانوی ۲۰۰ متر بازی های آسیایی هانگژو راه یافت

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های آبهای آرام بازی‌های آسیایی هانگژو که از روز گذشته در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ آغاز شده بود، امروز ۹ مهر با برگزاری ادامه مسابقات دور مقدماتی دنبال شد. تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان و ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان، کایاک و کانو در این دوره از بازی‌ها حاضر است. در اولین رقابت نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات هیوا افضلی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان رقابت کرد. این ملی پوش کرمانشاهی در گروه دوم مقدماتی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان با حریفانی از ژاپن، ویتنام، ازبکستان و چین رقابت کرد و با زمان ۵۵.۲۷۸ ثانیه پنجم و راهی نیمه‌نهایی شد. در این رقابت نمایندگان چین، ویتنام و ازبکستان اول تا سوم شدند. هیوا افضلی از ساعت ۱۰:۳۰ امروز برای صعود به فینال در دور نیمه‌نهایی با نمایندگان هند، کره و ژاپن رقابت خواهد کرد.

هیوا افضلی ملی پوش کرمانشاهی ایران در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان در دور مقدماتی پنجم شد و برای صعود به فینال باید در نیمه‌نهایی رقابت کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا افضلی ملی پوش کرمانشاهی ایران در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان در دور مقدماتی پنجم شد و برای صعود به فینال باید در نیمه‌نهایی رقابت کند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های آبهای آرام بازی‌های آسیایی هانگژو که از روز گذشته در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ آغاز شده بود، امروز ۹ مهر با برگزاری ادامه مسابقات دور مقدماتی دنبال شد.

 

------------------------------------

تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان و ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان، کایاک و کانو در این دوره از بازی‌ها حاضر است.

در اولین رقابت نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات هیوا افضلی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان رقابت کرد.

این ملی پوش کرمانشاهی در گروه دوم مقدماتی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان با حریفانی از ژاپن، ویتنام، ازبکستان و چین رقابت کرد و با زمان ۵۵.۲۷۸ ثانیه پنجم و راهی نیمه‌نهایی شد. در این رقابت نمایندگان چین، ویتنام و ازبکستان اول تا سوم شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هیوا افضلی از ساعت ۱۰:۳۰ امروز برای صعود به فینال در دور نیمه‌نهایی با نمایندگان هند، کره و ژاپن رقابت خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی