رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 دی 1401 - 13:21
  • کد خبر : ۱۴۸۷۰
  • چاپ خبر : هیوا افضلی: از نتایج قهرمانی کشور راضی هستم/ به روزهای اوجم برمی‌گردم

هیوا افضلی: از نتایج قهرمانی کشور راضی هستم/ به روزهای اوجم برمی‌گردم

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی گفت: در ماه‌های اخیر با تمام توان تمرین می‌کردم و هدفم حضور موفق در بازیهای آسیایی بود که متاسفانه به تعویق افتاد و به نظرم شوک بزرگی برای همه ورزشکاران بود. او ادامه داد: به تعویق افتادن مسابقات در ابتدا باعث ناامیدی در ما شد و چند روزی دنیا روی سرم خراب شد ولی تلاش کردیم که تمرینات را جدی‌تر از قبل دنبال کنیم چون هدفم بزرگتر از اینهاست و برای کسب یک نتیجه عالی در بازیهای آسیایی سال آینده و مسابقات پیش‌رو خود را آماده می‌کنیم. افضلی در خصوص تمرینات خود در اردوی تیم ملی توضیح داد: در حال حاضر شرایط خوبی در اردو داریم و تمریناتمان را به صورت مستمر انجام می‌دهیم. وی همچنین گفت: در این مدت موفق شدم با کمک پدرو سنا و سایر مربیان پیشرفت خوبی داشته باشم و مهارتم در پارو زدن را ارتقا بدهم. حضور تحت نظر پدرو کیفیت کار من را بالا برده. تمرین زیر نظر یک مربی با کیفیت حتما روزهای روشنی را پیش‌رویم گذاشته است. ملی‌پوش کرمانشاهی ایران در پایان گفت: امیدوارم روند پیشرفت تیم به همین صورت ادامه داشته باشد و بتوانیم در مسابقات سال آینده نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ما بسیار یک دست و خوب است و حتما در کنار هم و با همراهی مربیان موفق خواهیم بود.

هیوا افضلی بانوی قهرمان کانوی ایران گفت: مسابقات قهرمانی کشور موقعیت خوبی بود تا خودم را یک محک جدی بزنم و با در نظر گرفتن همه شرایط از عملکردم راضی هستم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا افضلی بانوی کرمانشاهی قهرمان کانوی ایران گفت: مسابقات قهرمانی کشور موقعیت خوبی بود تا خودم را یک محک جدی بزنم و با در نظر گرفتن همه شرایط از عملکردم راضی هستم.

به گزارش یاریزان؛ هیوا افضلی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام گفت: پس از چند سال در مسابقات حضور داشتم و با توجه به تمریناتی که پشت‌سر از عملکردم راضی هستم.

 

------------------------------------

وی با اشاره به کسب سه مدالش در این رقابت‌ها اظهار کرد: شرایط مسابقات امسال شرایط خاصی بود و برای من که چندین سال از رقابت رسمی دور بودم موقعیت مغتنمی بود که در رقابت شرکت کنم. قاعدتا دوست داشتم در شرایط بهتری با رقبای بیشتری مسابقه دهم اما در همین فرصت هم توانستم محک خوبی خودم را بزنم.

افضلی با اشاره به تمریناتش پیش از مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتم هم در اردوی تیم ملی تحت نظر مربیان و هم پیش از آن. چند نوبت تست انتخابی هم که داشتیم عملکرد خوبی داشتم و توانستم خودم را به مربیان ثابت کنم.

بانوی کرمانشاهی ملی‌پوش کانوی ایران درباره نتایجش در مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: من از تیم استانم کرمانشاه در رقابت حاضر بودم و ۲ طلا در کانوی یکنفره و دونفره ۲۰۰ متر و یک نقره در کانوی دونفره ۵۰۰ متر کسب کردم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: از عملکردم با درنظر گرفتن همه شرایط راضی هستم و فکر می‌کنم با تلاشی که داشتم و حمایت و زحمات مربیان نتایج خوبی در مسابقات گرفتم.

افضلی در پایان با اشاره به تمرینات و اردوی تیم ملی اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرماین کشور با کمک مربی‌ها و تمرکز روی تکنیک پیشرفت خوبی داشتم و در حال حاضر تمرینات استقامتی فصل زمستان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم پس از این فصل رکوردهایم را ارتقا دهم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی