رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 فروردین 1398 - 11:21
  • کد خبر : ۴۵۳۹
  • چاپ خبر : هیات کشتی کرمانشاه درصدد دریافت میزبانی جام باشگاه‌های جهان است

هیات کشتی کرمانشاه درصدد دریافت میزبانی جام باشگاه‌های جهان است

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

  رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در این استان هستیم. به گزارش یاریزان؛ محمد حسین محبی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود چگونگی امکان حمایت فدراسیون کشتی و سازمان تربیت بدنی از کشتی گیران در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در این استان هستیم.

به گزارش یاریزان؛ محمد حسین محبی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود چگونگی امکان حمایت فدراسیون کشتی و سازمان تربیت بدنی از کشتی گیران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

------------------------------------

وی افزود: این در حالی است که در مسابقات جدید کشتی اعزام‌های بسیاری برای ورزشکاران طرح ریزی شده که به حمایت مسئولان بستگی دارد و شرایط را سخت‌تر کرده است.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به افزایش هزینه‌ها بنگاه‌های مسافربری طرف قرارداد از چند برابر شدن قیمت‌ها و هزینه‌های اعزام نسبت به سال گذشته خبر داده‌اند.

وی تصریح کرد: با این وجود درصدد رایزنی با فدراسیون کشتی برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان در کرمانشاه و اختصاص تیمی به استان در لیگ برتر کشتی هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محبی بیان کرد: کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات مختلف از جمله جام تختی خوب درخشیدند امیدواریم بتوانیم پس از سال‌ها سهمیه‌ای برای داشتن تیمی در لیگ برتر کشتی داشته باشیم.

وی از حضور کشتی گیران در مسابقات آسیایی خبر داد و بیان داشت: امسال پنج کشتی گیر کرمانشاهی در تیم ملی حضور دارند و به مسابقات آسیایی اعزام شده‌اند.

به گفته محبی در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا، ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم رتبه قهرمانی آسیا و محمد مرادی در ۱۲۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه وضعیت رضا افضلی پس از برگزاری یک مسابقه کشتی مشخص خواهد شد از حضور بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم و یدالله محبی در ۱۲۰ کیلوگرم در سطح بزگسالان خبر داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی