رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 مرداد 1402 - 16:41
  • کد خبر : ۱۶۲۷۵
  • چاپ خبر : هواداران پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند/برگزاری افتتاحیه لیگ بدون تماشاگر!
بیانیه باشگاه پرسپولیس:

هواداران پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند/برگزاری افتتاحیه لیگ بدون تماشاگر!

به گزارش یاریزان؛ باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای به موضوع عدمحضور تماشاگران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: شایعات به حقیقت پیوست و به طور رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد؛ در بازی فردا نمی‌تواند از حضور تماشاگران خود و از مهمترین ابزار موفقیت و امتیاز میزبانی خود بهره‌مند باشد. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و هواداران پرسپولیس که اکثریت هواداران فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند، فعلا اجازه ندارند از حق طبیعی و قانونی خود برای حضور در ورزشگاه و همچنین حمایت از تیم محبوب خود بهره‌‌مند باشند. با شرایط فعلی در حالی که بعضی رقبای خاص ما از این امکان بسیار مهم برای ایجاد برتری بهره‌مند خواهند بود، مشخص نیست پرسپولیس و هوادارانش چه زمانی امکان دیدار با یکدیگر و بهره‌مندی از حق خود را خواهند داشت. به این ترتیب لیگ حرفه‌ای ایران برای بازی افتتاحیه خود و همچنین مسابقات خانگی مدافع عناوین قهرمانی توانایی میزبانی از تماشاگران را ندارد. این مساله متاسفانه به هیچ‌وجه در کنترل و اختیار باشگاه پرسپولیس قرار ندارد و قطعا به امتیازی برای رقبا بدل خواهد شد. با این شرایط، لیگ برتر در شرایط عادلانه و مساوات برگزار نخواهد شد. شایان ذکر است؛ جلسه هماهنگی پیش از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۳ امروز سه‌شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد. طبق اعلام مسئولان مربوطه در جلسه هماهنگی، اعلام شد دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور هواداران انجام می‌شود. گفتنی است، دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

در حالی که رقبای پرسپولیس و بعضی تیم‌های خاص امکان بهره‌مندی از هواداران و تماشاگران خود برای ایجاد برتری را دارند، تیم فوتبال پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران، در همین شروع لیگ از حضور هواداران و یکی از مهمترین ابزار موفقیت خود محروم شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیانیه باشگاه پرسپولیس: در حالی که رقبای پرسپولیس و بعضی تیم‌های خاص امکان بهره‌مندی از هواداران و تماشاگران خود برای ایجاد برتری را دارند، تیم فوتبال پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران، در همین شروع لیگ از حضور هواداران و یکی از مهمترین ابزار موفقیت خود محروم شد.

به گزارش یاریزان؛ باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای به موضوع عدمحضور تماشاگران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران واکنش نشان داد.

 

------------------------------------

در این بیانیه آمده است:

شایعات به حقیقت پیوست و به طور رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد؛ در بازی فردا نمی‌تواند از حضور تماشاگران خود و از مهمترین ابزار موفقیت و امتیاز میزبانی خود بهره‌مند باشد. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و هواداران پرسپولیس که اکثریت هواداران فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند، فعلا اجازه ندارند از حق طبیعی و قانونی خود برای حضور در ورزشگاه و همچنین حمایت از تیم محبوب خود بهره‌‌مند باشند. با شرایط فعلی در حالی که بعضی رقبای خاص ما از این امکان بسیار مهم برای ایجاد برتری بهره‌مند خواهند بود، مشخص نیست پرسپولیس و هوادارانش چه زمانی امکان دیدار با یکدیگر و بهره‌مندی از حق خود را خواهند داشت.

به این ترتیب لیگ حرفه‌ای ایران برای بازی افتتاحیه خود و همچنین مسابقات خانگی مدافع عناوین قهرمانی توانایی میزبانی از تماشاگران را ندارد. این مساله متاسفانه به هیچ‌وجه در کنترل و اختیار باشگاه پرسپولیس قرار ندارد و قطعا به امتیازی برای رقبا بدل خواهد شد. با این شرایط، لیگ برتر در شرایط عادلانه و مساوات برگزار نخواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

شایان ذکر است؛ جلسه هماهنگی پیش از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۳ امروز سه‌شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد.

طبق اعلام مسئولان مربوطه در جلسه هماهنگی، اعلام شد دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور هواداران انجام می‌شود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی