رفتن به بالا
  • شنبه - 29 مهر 1402 - 22:48
  • کد خبر : ۱۶۹۲۴
  • چاپ خبر : هفته خوب کوردها در لیگ دسته اول فوتبال ایران

هفته خوب کوردها در لیگ دسته اول فوتبال ایران

در مطلبی کوتاه به بررسی عملکرد فوتبالیست های کورد در لیگ دسته اول فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید. با بررسی بازیکنان کورد شاغل در تیم های حاضر در این سطح از فوتبال ایران می توان دریافت که اغلب این فوتبالیست ها، حتی در صورت شکست تیمشان، هفته خوبی را پشت سر گذاشتند. تیم نفت مسجدسلیمان که متین پارسا فوتبالیست سقزی را در ترکیب خود دارد موفق شد با نتیجه 2 بر 1 شهرراز شیراز را از پیش رو بردارد. خیبر خرم‌آباد که همچون فصل گذشته کوروش ملکی فوتبالیست روانسری را بعنوان سنگربان خود درون چهارچوب می بیند موفق شد با نتیجه 5 بر 1 خوشه طلایی را از پیش رو بردارد. وحید کلهر سرمربی کرمانشاهی تیم خوشه طلایی را که با انبوهی از مشکلات فصل را آغاز کرد، هدایت می کند. در این تیم علی رضایی (مدافع) و کسری همتی (دروازه بان) دو فوتبالیست کرمانشاهی هستند که در فصل جاری، پیراهن خوشه طلایی را برتن می کنند. خلیج فارس ماهشهر با بهره گیری از تجربه و هوش نیما درودی مهاجم سنندجی خود موفق شد از شکست در مقابل نفت و گاز گچساران فرار کند. محمد آژیر فوتبالیست بوکانی و آرام عباسی مدافع سنندجی از ابتدا در ترکیب زرد پوشان فجرسپاسی مقابل دریای بابل حضور داشتند. آرام عباسی در دقیقه 18 موفق شد دروازه حریف را باز کند و با تساوی در این دیدار فجری ها یک امتیاز ارزشمند را دریافت کردند. داماش گیلان با گل دقیقه 85 امید پورقنبری مهاجم اهل اسلام آبادغرب نتوانست از شکست مقابل مس شهربابک بگریزد. این تیم فصل را خوب آغازنکرده اما تغییر سرمربی در دو هفته گذشته نشان از تغیرات مثبت در داماش است. در این هفته، تیم مس سونگون که یاسر فیضی بازیکن کامیارانی و محمدطاهر امینی فوتبالیست مهابادی را در ترکیب خود دارد، علی رغم آغاز رویایی فصل، شکست تلخی را تجربه کرد و با نتیجه 1 بر صفر مقابل آبی‌پوشان ملاثانی مغلوب شد. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه دارد لطفا برای ما ارسال کنید.

در مطلبی کوتاه به بررسی عملکرد فوتبالیست های کورد در لیگ دسته اول فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در مطلبی کوتاه به بررسی عملکرد فوتبالیست های کورد در لیگ دسته اول فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید. با بررسی بازیکنان کورد شاغل در تیم های حاضر در این سطح از فوتبال ایران می توان دریافت که اغلب این فوتبالیست ها، حتی در صورت شکست تیمشان، هفته خوبی را پشت سر گذاشتند.

 

------------------------------------

تیم نفت مسجدسلیمان که متین پارسا فوتبالیست سقزی را در ترکیب خود دارد موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ شهرراز شیراز را از پیش رو بردارد.

خیبر خرم‌آباد که همچون فصل گذشته کوروش ملکی فوتبالیست روانسری را بعنوان سنگربان خود درون چهارچوب می بیند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ خوشه طلایی را از پیش رو بردارد. وحید کلهر سرمربی کرمانشاهی تیم خوشه طلایی را که با انبوهی از مشکلات فصل را آغاز کرد، هدایت می کند. در این تیم علی رضایی (مدافع) و کسری همتی (دروازه بان) دو فوتبالیست کرمانشاهی هستند که در فصل جاری، پیراهن خوشه طلایی را برتن می کنند.

خلیج فارس ماهشهر با بهره گیری از تجربه و هوش نیما درودی مهاجم سنندجی خود موفق شد از شکست در مقابل نفت و گاز گچساران فرار کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد آژیر فوتبالیست بوکانی و آرام عباسی مدافع سنندجی از ابتدا در ترکیب زرد پوشان فجرسپاسی مقابل دریای بابل حضور داشتند. آرام عباسی در دقیقه ۱۸ موفق شد دروازه حریف را باز کند و با تساوی در این دیدار فجری ها یک امتیاز ارزشمند را دریافت کردند.

داماش گیلان با گل دقیقه ۸۵ امید پورقنبری مهاجم اهل اسلام آبادغرب نتوانست از شکست مقابل مس شهربابک بگریزد. این تیم فصل را خوب آغازنکرده اما تغییر سرمربی در دو هفته گذشته نشان از تغیرات مثبت در داماش است.

در این هفته، تیم مس سونگون که یاسر فیضی بازیکن کامیارانی و محمدطاهر امینی فوتبالیست مهابادی را در ترکیب خود دارد، علی رغم آغاز رویایی فصل، شکست تلخی را تجربه کرد و با نتیجه ۱ بر صفر مقابل آبی‌پوشان ملاثانی مغلوب شد.

اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه دارد لطفا برای ما ارسال کنید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی