رفتن به بالا
  • جمعه - 2 دی 1401 - 15:51
  • کد خبر : ۱۴۶۵۸
  • چاپ خبر : نونهالان استقلال و پرسپولیس به تساوی در دربی پایتخت رضایت دادند

نونهالان استقلال و پرسپولیس به تساوی در دربی پایتخت رضایت دادند

زاگرس مریوان با پیروزی مقابل شاهو کامیاران در فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کرستان بعنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد. به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان با شرکت دو تیم زاگرس مریوان و شاهو کامیاران در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار شد. دو تیم با انجام یک بازی نزدیک در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند، این در حالی بود که شاهو کامیاران در دقیقه ۳۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه با بی دقتی بازیکن این تیم، به بیرون رفت. تلاش دو تیم در ۳۰ دقیقه وقت اضافه نیز گلی در بر نداشت تا مریوانی ها در ضیافت پنالتی ها موفق به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل میزبان خود شوند و جام قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان را بالای سر ببرند. بر این اساس، تیم زاگرس مریوان بعنوان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان به مسابقات لیگ مناطق ایران در فصل پیش رو راه خواهد یافت.

دیدار برگشت تیم های فوتبال نونهالان پرسپولیس و نونهالان استقلال با تساوی دو بر دو در دربی پایتخت خاتمه یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار برگشت تیم های فوتبال نونهالان پرسپولیس و نونهالان استقلال با تساوی دو بر دو در دربی پایتخت خاتمه یافت.

به گزارش یاریزان؛ سرخپوشان نونهال، امروز (جمعه) میهمان حریف سنتی خود بودند که این دیدار از سری رقابت‌های لیگ برتر نونهالان تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

دو تیم در دقایق ابتدایی بازی، در میانه میدان به محک زدن یکدیگر پرداختند اما پس از آن، سرخپوشان بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و فرصت‌های زیادی را روی دروازه میزبان خلق کردند.

حملات پرسپولیس ادامه یافت و در دقیقه ۳۶ مانی عبادی در پی تک به تک شدن با دروازه آبی‌پوشان، گل اول این دیدار را به ثمر رساند.

استقلال در وقت‌های اضافه نیمه اول با ضربه سر مهاجم این تیم به گل تساوی رسید و نیمه نخست مسابقه نونهالان استقلال و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دو تیم در نیمه دوم هم هجومی ظاهر شدند و موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۷۰ پرسپولیس برای تغییر تاکتیک تیمی، دست به دو تعویض همزمان زد.

در دقیقه ۸۱ در پی حمله سرخپوشان، ابوالفضل عینی با ضربه سر، گل دوم و برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۹ و در شرایطی که داور برای میزبان سوت اعلام پنالتی زده بود، توپ وارد دروازه میهمان شد و داور، گل را پذیرفت و از اعلام پنالتی صرف‌نظر کرد و این دیدار در پایان با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی