رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 بهمن 1399 - 12:16
  • کد خبر : ۹۵۵۹
  • چاپ خبر : نهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال ایران آغاز شد
با حضور 74 شرکت کننده؛

نهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال ایران آغاز شد

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان در بخش حرفه ای ها بیستم آبان ماه در میلتون کینز انگلستان آغاز خواهد شد. این رقابت ها درشرایط همه گیری ویروس کرونا اما با مقررات سختگیرانه انجام می شود و تمام بازیکنان یک روز پیش از آغاز مسابقات تست می دهند و در هتل محل اقامت مسابقات قرنطینه می شوند. در مرحله انتخابی رقابت های مسترز آلمان، حسین وفایی در نخستین دیدار خود سه شنبه 20 آبان ماه در مقابل بری هاوکینز رنک شماره 21 جهان قرار می گیرد و واحدی پنجشنبه 22 آبا ماه به مصاف دیوید گریس رنک شماره 67 جهان می رود. نمایندگان کشورمان در صورت کسب پیروزی در مراحل انتخابی، جواز حضور در مرحله اصلی که بهمن ماه در کشور آلمان برگزار می شود را کسب می کنند.

نهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه در آکادمی بیلیارد و اسنوکر فدراسیون آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه در آکادمی بیلیارد و اسنوکر فدراسیون آغاز شد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ نهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور هفتاد و چهار شرکت کننده از هجده استان در آکادمی بیلیارد و اسنوکر فدراسیون آغاز شد.

 

------------------------------------

در این رقابت ها شرکت کنندگانی از استان های کرمان، اصفهان، خوزستان، همدان، مرکزی، تهران، کرمانشاه، خراسان رضوی، فارس، البرز، چهارمحال بختیاری، مازندران، ایلام، لرستان، گلستان، یزد، قزوین و گیلان تا ۲۹ بهمن ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اسنوکر شکلی از بیلیارد است که روی میز بزرگی پوشیده از ماهوت سبز که دارای شش حفره (پاکت pocket) است بازی می‌شود. چهار پاکت در چهارگوشه میز و دو پاکت دیگر در وسط کنارهٔ میز قرار دارند.

رنگ سبز رویه میز نشانی از دورانی‌ست که بازی بر روی چمن انجام می‌شده‌است؛ در آن زمان ضربه‌ها با عصا زده می‌شده و بعدها به میزهای کنونی و با چوب‌های حرفه‌ای‌تر تکامل یافته‌است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسنوکر در فرهنگ لغت انگلستان به معنی زیرک، مارموز و… می باشد و معنی آن در بازی پنهان کردن، از دسترس دور کردن، سد کردن و ماسک کردن است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی