رفتن به بالا
  • جمعه - 10 بهمن 1399 - 19:38
  • کد خبر : ۹۳۶۷
  • چاپ خبر : نماینده آذربایجان‌غربی مقام چهارم لیگ جوانان هندبال کشور را کسب کرد
با شکست در دیدار رده‌بندی؛

نماینده آذربایجان‌غربی مقام چهارم لیگ جوانان هندبال کشور را کسب کرد

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم “بیرثانیه” ارومیه با شکست در دیدار رده‌بندی مقابل ذوب‌آهن به عنوان چهارم لیگ جوانان کشور دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم “بیرثانیه” ارومیه با شکست در دیدار رده‌بندی مقابل ذوب‌آهن به عنوان چهارم لیگ جوانان کشور دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ شاهین کهنمویی روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: تیم “بیرثانیه ارومیه” نماینده استان در دیدار رده‌بندی لیگ جوانان و دسته جات آزاد کشور با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ مقابل تیم “ذوب‌آهن اصفهان” شکست خورد و با سه برد، ۲ مساوی و ۲ شکست به مقام چهارم دست یافت.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: نماینده ارومیه که در بازی‌های پیشین ۳۴ بر ۱۵ “زغالسنگ طبس”، ۲۶ بر ۲۳ “کات شاهرود” و ۲۷ بر ۱۹ “تبسم پاسارگاد” را برده و مقابل تیم “تبریز” با نتیجه ۲۰ بر ۲۰ و مقابل “ذوب‌آهن اصفهان” با نتیجه ۱۹ بر ۱۹ تن به تساوی داده و در مرحله نیمه‌نهایی برابر “شهرداری جهرم” با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ مغلوب شده بود.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی افزود: در مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور هم تیم “همیاری ارومیه” در آخرین بازی خود در مرحله گروه به مصاف “شیشه قزوین” رفت و با نتیجه نزدیک ۱۹ بر ۱۸ شکست خورد.

کهنمویی گفت: نماینده استان در بازی‌های قبلی مقابل “نوآوران نوشهر” پیروز و مقابل “کیهان پایش ملایر”، “ریف اصفهان” و “آتریسا تهران” مغلوب شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: با این نتیجه نماینده استان از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند.

مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه اول کیهان پایش ملایر، نام آوران نوشهر، ریف اصفهان، شیشه قزوین، همیاری ارومیه و آتریساتهران و در گروه دوم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، مس پاریز کرمان، اورانیال تهران، لوله گستر اسفراین و نفت و گاز گچساران با یکدیگر رقابت می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی