رفتن به بالا
  • جمعه - 8 اردیبهشت 1402 - 13:56
  • کد خبر : ۱۵۵۷۷
  • چاپ خبر : نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته آقایان ایران مشخص شدند

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته آقایان ایران مشخص شدند

ذبیح الله پورشیب کاراته کای ایلامی مدال برنز مسابقات لیگ کاراته وان باکو را به جمع افتخاراتش افزود. به گزارش یاریزان؛ ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- آقایان ایران با کسب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شد و در این رقابت در مقابل محمد رامادان از مصر ب یک یک شد تا با رای داوران پورشیب برنده این ریدار شد و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد. پورشیب در اولین مسابقه گروهی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک جسی داکستا از فرانسه را شکست دهد و در دومین دیدار در مقابل آیخان مامایو از آذربایجان به تساوی رسید. وی در سومین مسابقه گروهی خود با نتیجه ۷ بر ۶ محمد الجعفری از اردن را شکست داد تا راهی مرحله حذفی این مسابقات شود. نماینده وزن ۸۴- آقایان در مسابقه مرحله حذفی در مقابل پیکیتو شیمادا از ژاپن چهار چهار شد تا با قانون سنشو شیمادا از ژاپن به عنوان برنده اعلام شود. پس از راهیابی شیمادا به فینال پورشیب نیز راهی دیدار رده بندی شد. " هانتی " در کاراته به معنی اعلام شروع رای گیری داور ها پس از مساوی کردن در کومیته و یا مشخص کننده ی برنده ی یک مسابقه است. همچنین ذبيح الله پورشیب که گرند وینر سال ۲۰۲۱ شده بود، در اولین حضور خود در مسابقا لیگ برتر کاراته وان سال ۲۰۲۲، از آنتونیو اسپینوس رئیس فدراسیون جهانی کاراته جایزه و لوحی را تحت عنوان " بهترینِ بهترین های" فصل در بخش کومیته وزن ۸۴- کیلوگرم مردان دریافت کرد. چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذر بایجان که از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده، امروز به پایان می رسد.

پس از برگزاری دو روز رقابت های انتخابی، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته آقایان ایران مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از برگزاری دو روز رقابت های انتخابی، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته آقایان ایران مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ با برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی آقایان ایران مشخص شدند. بر این اساس نفرات زیر با ثبت بیشترین برد در رقابت های انتخابی به اردوی تیم ملی راه یافتند:

 

------------------------------------

وزن ۶۰- کیلوگرم: علی مسکینی و بهنام دهقان زاده

وزن ۶۷- کیلوگرم: امیر مهدیزاده و رضا عنایتی

وزن ۷۵- کیلوگرم: بهمن عسگری، سامان عدالتی و مهدی شهگل

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وزن ۸۴- کیلوگرم: ذبیح الله پورشیب و مهدی خدابخشی

وزن ۸۴+ کیلوگرم: سجاد گنج زاده و میلاد بهمنی

با اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی پوریا اقدسی، امیرحسین فداکار، علی اکبر دستجانی، مهدی کیانی، مهدی عاشوری و محمود نعمتی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی حاضر و در صورت عملکرد مثبت فنی و اخلاقی و صلاحدید کادرفنی به دومین مرحله چرخه انتخابی اضافه خواهند شد.

لازم به یاداوری است که کادرفنی تیم ملی درباره حضور نمایندگان وزن ۸۴- کیلوگرم و پوریا اقدسی در اردو؛ پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و صدور رای نهایی تصمیم گیری خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی