رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 18:54
  • کد خبر : ۱۴۵۳۶
  • چاپ خبر : نفرات برتر پاراکانو ، سندروم داون ، اوتیسم و بیماری‎‌های خاص مشخص شدند
با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دریاچه آزادی؛

نفرات برتر پاراکانو ، سندروم داون ، اوتیسم و بیماری‎‌های خاص مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در بخش بانوان و آقایان با مشخص شدن نفرات برتر برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی ایران در رشته های پاراکانو و بیماری‌های خاص، اوتیسم، سندروم داون در دریاچه آزادی برگزار شد. مسابقات پاراکانو در مواد KL1، KL2، KL3، VL2 و VL3 و رقابت ورزشکاران بیماری‌های خاص، سندروم داون و اوتیسم در مواد TK1 و TK2 انجام شد. ورزشکارانی از ۹ استان تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، زنجان، خوزستان و فارس در این رقابت حضور داشتند. پس از رقابت قایقرانان نفرات برتر پاراکانو ، سندروم داون ، اوتیسم و بیماری‎‌های خاص به شرح زیر در ۱۷ ماده مشخص شدند: در KL1 مردان سعید حسین‌پور از تهران اول و آرمین کباری از گیلان اول و دوم شدند. در TL2 مردان زین‌العابدین مهدوی از گیلان و در بیماری‌های خصا مردان مهدی اسفندیاری از تهران صاحب مدال طلا شدند. در KL2 مردان آبتین زرجو از تهران مدال طلا، مصطفی درویش خزری از تهران مدال نقره و ولی محمدی از تهران مدال برنز به دست آوردند. در VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان و در KL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه صاحب مدال طلا شدند. در سندروم داون بانوان سارینا نوروزی و فاطمه غلامحسین هر دو از تهران مدال طلا کسب کردند. در بیماری‌های خاص بانوان فاطمه پناهی از زنجان مدال طلا و مهسا لطفی از تهران مدال نقره به دست آوردند. در VL3 مردان مسعود قیصری از تهران مدال طلا، یاسر کمری از کرمانشاه مدال نقره و حسین آرون از گیلان مدال برنز به دست آوردند. در سندروم داون مردان صدرا نازرفتار و علیرضا آزاد هر دو از گیلان صاحب مدال طلا شدند. در KL3 مردان مسعود قیصری از تهران، پوریا لیراوی از بوشهر و یاسر کریمی از کرمانشاه روی سکو رفتند. در KL3 مردان جوانان علی اکبر شیرافکن از تهران مدال طلا به دست آورد. در KL1 بانوان سارا عبدالملکی از البرز، ساینا نظری از تهارن و نازیلا شریفی از گیلان مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند. در KL2 بانوان رویا سلطانی از زنجان، الهام دهقان از تهران و سمیه کهزادپور از فارس اول تا سوم شدند. در اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان، امیررضا نادریان و مهسا اصل‌نژاد هر سه از تهران مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند. در VL1 مردان محمد طباطبایی از البرز و VL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه بر سکوی نخست ایستادند. در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال با حضور مسئولان فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران، مربیان و خانواده‌ها برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در بخش بانوان و آقایان با مشخص شدن نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در بخش بانوان و آقایان با مشخص شدن نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی ایران در رشته های پاراکانو و بیماری‌های خاص، اوتیسم، سندروم داون در دریاچه آزادی برگزار شد.

 

------------------------------------

مسابقات پاراکانو در مواد KL1، KL2، KL3، VL2 و VL3 و رقابت ورزشکاران بیماری‌های خاص، سندروم داون و اوتیسم در مواد TK1 و TK2 انجام شد.

ورزشکارانی از ۹ استان تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، زنجان، خوزستان و فارس در این رقابت حضور داشتند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی ایران در رشته های پاراکانو و بیماری‌های خاص، اوتیسم، سندروم داون در دریاچه آزادی برگزار شد. مسابقات پاراکانو در مواد KL1، KL2، KL3، VL2 و VL3 و رقابت ورزشکاران بیماری‌های خاص، سندروم داون و اوتیسم در مواد TK1 و TK2 انجام شد. ورزشکارانی از ۹ استان تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، زنجان، خوزستان و فارس در این رقابت حضور داشتند. پس از رقابت قایقرانان نفرات برتر پاراکانو ، سندروم داون ، اوتیسم و بیماری‎‌های خاص به شرح زیر در ۱۷ ماده مشخص شدند: در KL1 مردان سعید حسین‌پور از تهران اول و آرمین کباری از گیلان اول و دوم شدند. در TL2 مردان زین‌العابدین مهدوی از گیلان و در بیماری‌های خصا مردان مهدی اسفندیاری از تهران صاحب مدال طلا شدند. در KL2 مردان آبتین زرجو از تهران مدال طلا، مصطفی درویش خزری از تهران مدال نقره و ولی محمدی از تهران مدال برنز به دست آوردند. در VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان و در KL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه صاحب مدال طلا شدند. در سندروم داون بانوان سارینا نوروزی و فاطمه غلامحسین هر دو از تهران مدال طلا کسب کردند. در بیماری‌های خاص بانوان فاطمه پناهی از زنجان مدال طلا و مهسا لطفی از تهران مدال نقره به دست آوردند. در VL3 مردان مسعود قیصری از تهران مدال طلا، یاسر کمری از کرمانشاه مدال نقره و حسین آرون از گیلان مدال برنز به دست آوردند. در سندروم داون مردان صدرا نازرفتار و علیرضا آزاد هر دو از گیلان صاحب مدال طلا شدند. در KL3 مردان مسعود قیصری از تهران، پوریا لیراوی از بوشهر و یاسر کریمی از کرمانشاه روی سکو رفتند. در KL3 مردان جوانان علی اکبر شیرافکن از تهران مدال طلا به دست آورد. در KL1 بانوان سارا عبدالملکی از البرز، ساینا نظری از تهارن و نازیلا شریفی از گیلان مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند. در KL2 بانوان رویا سلطانی از زنجان، الهام دهقان از تهران و سمیه کهزادپور از فارس اول تا سوم شدند. در اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان، امیررضا نادریان و مهسا اصل‌نژاد هر سه از تهران مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند. در VL1 مردان محمد طباطبایی از البرز و VL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه بر سکوی نخست ایستادند. در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال با حضور مسئولان فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران، مربیان و خانواده‌ها برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

پس از رقابت قایقرانان نفرات برتر پاراکانو ، سندروم داون ، اوتیسم و بیماری‎‌های خاص به شرح زیر در ۱۷ ماده مشخص شدند:

در KL1 مردان سعید حسین‌پور از تهران اول و آرمین کباری از گیلان اول و دوم شدند.

در TL2 مردان زین‌العابدین مهدوی از گیلان و در بیماری‌های خصا مردان مهدی اسفندیاری از تهران صاحب مدال طلا شدند.

در KL2 مردان آبتین زرجو از تهران مدال طلا، مصطفی درویش خزری از تهران مدال نقره و ولی محمدی از تهران مدال برنز به دست آوردند.

در VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان و در KL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه صاحب مدال طلا شدند.

در سندروم داون بانوان سارینا نوروزی و فاطمه غلامحسین هر دو از تهران مدال طلا کسب کردند.

در بیماری‌های خاص بانوان فاطمه پناهی از زنجان مدال طلا و مهسا لطفی از تهران مدال نقره به دست آوردند.

در VL3 مردان مسعود قیصری از تهران مدال طلا، یاسر کمری از کرمانشاه مدال نقره و حسین آرون از گیلان مدال برنز به دست آوردند.

 

نفرات برتر به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی ایران در رشته های پاراکانو و بیماری‌های خاص، اوتیسم، سندروم داون در دریاچه آزادی برگزار شد. مسابقات پاراکانو در مواد KL1، KL2، KL3، VL2 و VL3 و رقابت ورزشکاران بیماری‌های خاص، سندروم داون و اوتیسم در مواد TK1 و TK2 انجام شد. ورزشکارانی از ۹ استان تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، زنجان، خوزستان و فارس در این رقابت حضور داشتند. پس از رقابت قایقرانان نفرات برتر پاراکانو ، سندروم داون ، اوتیسم و بیماری‎‌های خاص به شرح زیر در ۱۷ ماده مشخص شدند: در KL1 مردان سعید حسین‌پور از تهران اول و آرمین کباری از گیلان اول و دوم شدند. در TL2 مردان زین‌العابدین مهدوی از گیلان و در بیماری‌های خصا مردان مهدی اسفندیاری از تهران صاحب مدال طلا شدند. در KL2 مردان آبتین زرجو از تهران مدال طلا، مصطفی درویش خزری از تهران مدال نقره و ولی محمدی از تهران مدال برنز به دست آوردند. در VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان و در KL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه صاحب مدال طلا شدند. در سندروم داون بانوان سارینا نوروزی و فاطمه غلامحسین هر دو از تهران مدال طلا کسب کردند. در بیماری‌های خاص بانوان فاطمه پناهی از زنجان مدال طلا و مهسا لطفی از تهران مدال نقره به دست آوردند. در VL3 مردان مسعود قیصری از تهران مدال طلا، یاسر کمری از کرمانشاه مدال نقره و حسین آرون از گیلان مدال برنز به دست آوردند. در سندروم داون مردان صدرا نازرفتار و علیرضا آزاد هر دو از گیلان صاحب مدال طلا شدند. در KL3 مردان مسعود قیصری از تهران، پوریا لیراوی از بوشهر و یاسر کریمی از کرمانشاه روی سکو رفتند. در KL3 مردان جوانان علی اکبر شیرافکن از تهران مدال طلا به دست آورد. در KL1 بانوان سارا عبدالملکی از البرز، ساینا نظری از تهارن و نازیلا شریفی از گیلان مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند. در KL2 بانوان رویا سلطانی از زنجان، الهام دهقان از تهران و سمیه کهزادپور از فارس اول تا سوم شدند. در اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان، امیررضا نادریان و مهسا اصل‌نژاد هر سه از تهران مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند. در VL1 مردان محمد طباطبایی از البرز و VL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه بر سکوی نخست ایستادند. در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال با حضور مسئولان فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران، مربیان و خانواده‌ها برگزار شد.

در سندروم داون مردان صدرا نازرفتار و علیرضا آزاد هر دو از گیلان صاحب مدال طلا شدند.

در KL3 مردان مسعود قیصری از تهران، پوریا لیراوی از بوشهر و یاسر کریمی از کرمانشاه روی سکو رفتند.

در KL3 مردان جوانان علی اکبر شیرافکن از تهران مدال طلا به دست آورد.

در KL1 بانوان سارا عبدالملکی از البرز، ساینا نظری از تهارن و نازیلا شریفی از گیلان مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

در KL2 بانوان رویا سلطانی از زنجان، الهام دهقان از تهران و سمیه کهزادپور از فارس اول تا سوم شدند.

در اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان، امیررضا نادریان و مهسا اصل‌نژاد هر سه از تهران مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

در VL1 مردان محمد طباطبایی از البرز و VL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه بر سکوی نخست ایستادند.

در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال با حضور مسئولان فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران، مربیان و خانواده‌ها برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی