رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 دی 1402 - 18:30
  • کد خبر : ۱۷۴۱۳
  • چاپ خبر : نفرات برتر مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور مشخص شدند
با درخشش دو قایقران از مهاباد و کرمانشاه؛

نفرات برتر مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور مشخص شدند

با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو نفرات برتر در کلاس‌های مختلف بانوان و آقایان مشخص شدند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در رشته‌های پاراکانو، سندروم‌داون، اوتیسم و بیماری‌های خاص با شرکت ۵۰ قایقران از استان های تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و آذربایجان غربی در دریاچه آزادی برگزار شد. نتایج و نفرات برتر مسابقات پاراکانو قهرمانی ایران به شرح ذیل مشخص شد. در کلاس KL2 مردان آبتین زرجو از تهران با زمان ۵۱.۲۳ ثانیه، محراب محسنی‌زاده از تهران با زمان ۱:۰۱.۱۵ دقیقه و مصطفی درویش خضری از تهران با زمان ۱:۱۲.۸۸ دقیقه اول تا سوم شدند. در کلاس KL1 بانوان سارینا نظری از تهران با زمان ۱:۲۴.۰۰ دقیقه و نازیلا شریفی از گیلان با زمان ۱:۲۷.۱۲ دقیقه اول و دوم شدند. در بخش بیماری‌های خاص بانوان مهسا لطفی‌نژاد از تهران با زمان ۱:۱۷.۳۴ دقیقه صاحب مدال طلا شد. در کلاس KL2 بانوان الهام دهقان از تهران با زمان ۱:۰۱.۹۵ دقیقه مقام اول و نسرین ندایی طوسی از تهران با زمان ۱:۲۱.۹۱ دقیقه مقام دوم را دست آوردند. در کلاس VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان با زمان ۱:۰۴.۰۲ دقیقه، در کلاس KL1 آرمین کباری از گیلان با زمان ۱:۰۷.۵۲ دقیقه و در کلاس VL1 محمد طباطبایی از البرز با زمان ۱:۱۰.۳۳ دقیقه صاحب مدال شدند. در کلاس KL3 مردان مسعود قیصری از تهران با زمان ۴۹.۲۷ ثانیه مدال طلا، پوریا لیراوی از بوشهر با زمان ۴۹.۷۱ ثانیه مدال نقره و یاسری کمری از کرمانشاه با زمان ۵۹.۲۵ ثانیه مدال برنز به دست آوردند. در بخش سندروم داون مردان شاهو محمدی از آذربایجان غربی با زمان ۱:۲۸.۹۳ دقیقه، علیرضا آزاد پیشکناری از گیلان با زمان ۲:۵۶.۶۲ دقیقه و صدرا نازرفتار از گیلان با زمان ۴:۵۸.۳۵ دقیقه صاحب مدال شدند. در بخش سندروم داون بانوان فاطمه غلامحسینی از تهران با زمان ۱:۳۲.۲۶ دقیقه مدال طلا و ساینا حضوری از تهران با زمان ۱:۳۹.۶۵ دقیقه مدال نقره به دست آوردند. در کلاس VL3 مردان حسین آرون از گیلان با زمان ۱:۲۴.۰۷ دقیقه، یعقوب رضایی از خوزستان با زمان ۱:۳۴.۱۶ دقیقه و زین‌العابدین مهدوی از گیلان با زمان ۲:۰۵.۰۱ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان از تهران با زمان ۱:۲۳.۰۷ دقیقه اول، امیررضا نادریان از تهران با زمان ۱:۲۳.۶۰ دقیقه دوم و ماهان اصل‌نژاد از تهران با زمان ۱:۴۲.۲۲ دقیقه سوم شدند. در بخش بیماری‌های خاص مردان مهدی اسنفدیاری از تهران با زمان ۳:۰۶.۴۷ دقیقه صاحب مدال طلا شد.

با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو نفرات برتر در کلاس‌های مختلف بانوان و آقایان مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو نفرات برتر در کلاس‌های مختلف بانوان و آقایان مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در رشته‌های پاراکانو، سندروم‌داون، اوتیسم و بیماری‌های خاص با شرکت ۵۰ قایقران از استان های تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و آذربایجان غربی در دریاچه آزادی برگزار شد.

 

------------------------------------

 

نتایج و نفرات برتر مسابقات پاراکانو قهرمانی ایران به شرح ذیل مشخص شد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کلاس KL2 مردان آبتین زرجو از تهران با زمان ۵۱.۲۳ ثانیه، محراب محسنی‌زاده از تهران با زمان ۱:۰۱.۱۵ دقیقه و مصطفی درویش خضری از تهران با زمان ۱:۱۲.۸۸ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در کلاس KL1 بانوان سارینا نظری از تهران با زمان ۱:۲۴.۰۰ دقیقه و نازیلا شریفی از گیلان با زمان ۱:۲۷.۱۲ دقیقه اول و دوم شدند.

 

در بخش بیماری‌های خاص بانوان مهسا لطفی‌نژاد از تهران با زمان ۱:۱۷.۳۴ دقیقه صاحب مدال طلا شد.

 

در کلاس KL2 بانوان الهام دهقان از تهران با زمان ۱:۰۱.۹۵ دقیقه مقام اول و نسرین ندایی طوسی از تهران با زمان ۱:۲۱.۹۱ دقیقه مقام دوم را دست آوردند.

 

در کلاس VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان با زمان ۱:۰۴.۰۲ دقیقه، در کلاس KL1 آرمین کباری از گیلان با زمان ۱:۰۷.۵۲ دقیقه و در کلاس VL1 محمد طباطبایی از البرز با زمان ۱:۱۰.۳۳ دقیقه صاحب مدال شدند.

 

در کلاس KL3 مردان مسعود قیصری از تهران با زمان ۴۹.۲۷ ثانیه مدال طلا، پوریا لیراوی از بوشهر با زمان ۴۹.۷۱ ثانیه مدال نقره و یاسری کمری از کرمانشاه با زمان ۵۹.۲۵ ثانیه مدال برنز به دست آوردند.

 

با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو نفرات برتر در کلاس‌های مختلف بانوان و آقایان مشخص شدند.به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در رشته‌های پاراکانو، سندروم‌داون، اوتیسم و بیماری‌های خاص با شرکت ۵۰ قایقران از استان های تهران، البرز، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و آذربایجان غربی در دریاچه آزادی برگزار شد. نتایج و نفرات برتر مسابقات پاراکانو قهرمانی ایران به شرح ذیل مشخص شد. در کلاس KL2 مردان آبتین زرجو از تهران با زمان ۵۱.۲۳ ثانیه، محراب محسنی‌زاده از تهران با زمان ۱:۰۱.۱۵ دقیقه و مصطفی درویش خضری از تهران با زمان ۱:۱۲.۸۸ دقیقه اول تا سوم شدند. در کلاس KL1 بانوان سارینا نظری از تهران با زمان ۱:۲۴.۰۰ دقیقه و نازیلا شریفی از گیلان با زمان ۱:۲۷.۱۲ دقیقه اول و دوم شدند. در بخش بیماری‌های خاص بانوان مهسا لطفی‌نژاد از تهران با زمان ۱:۱۷.۳۴ دقیقه صاحب مدال طلا شد. در کلاس KL2 بانوان الهام دهقان از تهران با زمان ۱:۰۱.۹۵ دقیقه مقام اول و نسرین ندایی طوسی از تهران با زمان ۱:۲۱.۹۱ دقیقه مقام دوم را دست آوردند. در کلاس VL2 مردان اسلام جاهدی از هرمزگان با زمان ۱:۰۴.۰۲ دقیقه، در کلاس KL1 آرمین کباری از گیلان با زمان ۱:۰۷.۵۲ دقیقه و در کلاس VL1 محمد طباطبایی از البرز با زمان ۱:۱۰.۳۳ دقیقه صاحب مدال شدند. در کلاس KL3 مردان مسعود قیصری از تهران با زمان ۴۹.۲۷ ثانیه مدال طلا، پوریا لیراوی از بوشهر با زمان ۴۹.۷۱ ثانیه مدال نقره و یاسری کمری از کرمانشاه با زمان ۵۹.۲۵ ثانیه مدال برنز به دست آوردند. در بخش سندروم داون مردان شاهو محمدی از آذربایجان غربی با زمان ۱:۲۸.۹۳ دقیقه، علیرضا آزاد پیشکناری از گیلان با زمان ۲:۵۶.۶۲ دقیقه و صدرا نازرفتار از گیلان با زمان ۴:۵۸.۳۵ دقیقه صاحب مدال شدند. در بخش سندروم داون بانوان فاطمه غلامحسینی از تهران با زمان ۱:۳۲.۲۶ دقیقه مدال طلا و ساینا حضوری از تهران با زمان ۱:۳۹.۶۵ دقیقه مدال نقره به دست آوردند. در کلاس VL3 مردان حسین آرون از گیلان با زمان ۱:۲۴.۰۷ دقیقه، یعقوب رضایی از خوزستان با زمان ۱:۳۴.۱۶ دقیقه و زین‌العابدین مهدوی از گیلان با زمان ۲:۰۵.۰۱ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان از تهران با زمان ۱:۲۳.۰۷ دقیقه اول، امیررضا نادریان از تهران با زمان ۱:۲۳.۶۰ دقیقه دوم و ماهان اصل‌نژاد از تهران با زمان ۱:۴۲.۲۲ دقیقه سوم شدند. در بخش بیماری‌های خاص مردان مهدی اسنفدیاری از تهران با زمان ۳:۰۶.۴۷ دقیقه صاحب مدال طلا شد.

در بخش سندروم داون مردان شاهو محمدی از آذربایجان غربی با زمان ۱:۲۸.۹۳ دقیقه، علیرضا آزاد پیشکناری از گیلان با زمان ۲:۵۶.۶۲ دقیقه و صدرا نازرفتار از گیلان با زمان ۴:۵۸.۳۵ دقیقه صاحب مدال شدند.

 

در بخش سندروم داون بانوان فاطمه غلامحسینی از تهران با زمان ۱:۳۲.۲۶ دقیقه مدال طلا و ساینا حضوری از تهران با زمان ۱:۳۹.۶۵ دقیقه مدال نقره به دست آوردند.

 

در کلاس VL3 مردان حسین آرون از گیلان با زمان ۱:۲۴.۰۷ دقیقه، یعقوب رضایی از خوزستان با زمان ۱:۳۴.۱۶ دقیقه و زین‌العابدین مهدوی از گیلان با زمان ۲:۰۵.۰۱ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

در بخش اوتیسم مردان سلجوق یخفروزان از تهران با زمان ۱:۲۳.۰۷ دقیقه اول، امیررضا نادریان از تهران با زمان ۱:۲۳.۶۰ دقیقه دوم و ماهان اصل‌نژاد از تهران با زمان ۱:۴۲.۲۲ دقیقه سوم شدند.

 

در بخش بیماری‌های خاص مردان مهدی اسنفدیاری از تهران با زمان ۳:۰۶.۴۷ دقیقه صاحب مدال طلا شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی