رفتن به بالا
  • سه شنبه - 7 آذر 1402 - 16:41
  • کد خبر : ۱۷۱۴۹
  • چاپ خبر : نفرات برتر مسابقات آبهای آرام آقایان قهرمانی کشور روی سکو رفتند

نفرات برتر مسابقات آبهای آرام آقایان قهرمانی کشور روی سکو رفتند

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در دریاچه آزادی در فینال ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر رقابت کردند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۷ آذر به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۶ استان برگزار می‌شود. ۶۴ ورزشکار از ۱۶ استان‌ گیلان، اصفهان، بوشهر، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، کردستان، آذربایجان‌غربی، گلستان و کهکیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور دارند. نتایج نفرات برتر ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در فینال : در فینال کانوی تکنفره ۱۰۰۰ متر محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۲۳.۳۵۷ دقیقه اول، شایان حسینی از بوشهر با زمان ۴:۳۱.۴۲۷ دقیقه دوم و سهیل بیاتی از کردستان با زمان ۴:۳۶.۶۸۷ دقیقه سوم شدند. در فینال کایاک تکنفره ۱۰۰۰ متر عباس حسینی از گیلان با زمان ۳:۵۹.۰۷۰ دقیقه، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۴:۰۳.۲۰۰ دقیقه و امیر حسین آقامیرزایی از گلستان با زمان ۴:۰۳.۷۹۰ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند. در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر محمد عباسی و سینا شکوری از گیلان با زمان ۱:۵۴.۸۶۰ دقیقه مدال طلا، امیرحسین قالیباف و محمدارشیا عبدالهی از تهران الف با زمان ۱:۵۸.۱۸۰ دقیقه مدال نقره و عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر با زمان ۲:۰۲.۰۶۰ دقیقه مدال برنز گرفتند. در فینال کانوی تکنفره ۵۰۰ متر سینا شکوری از گیلان با زمان ۲:۰۲.۴۰۷ دقیقه مدال طلا، آریا قنبرزاده ازتهران الف با زمان ۲:۰۷.۵۴۷ دقیقه مدال نقره و کمیل خزائی از مازندران با زمان ۲:۰۸.۶۵۷ دقیقه مدال برنز گرفتند. در فینال کایاک تکنفره ۵۰۰ متر محمد میرزایی از تهران الف با زمان ۱:۴۶.۵۲۳ دقیقه، عباس حسینی از گیلان با زمان ۱:۴۶.۸۱۳ دقیقه و امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۱:۴۷.۴۱۳ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند. در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر داریوش محمدی و یزدان زراعت کار از گیلان با زمان ۱:۳۹.۸۵۰ دقیقه مدال طلا، محمد میرزایی و محمدرضا پیشگاهی از تهران الف با زمان ۱:۴۱.۱۳۰ دقیقه مدال نقره و محراب آسایش خورشید و ابوالفظل جنتی از گلستان با زمان ۱:۴۵.۲۹۰ دقیقه مدال برنز کسب کردند. بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام بانوان و آقایان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در دریاچه آزادی در فینال ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر رقابت کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در دریاچه آزادی در فینال ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر رقابت کردند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۷ آذر به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۶ استان برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

۶۴ ورزشکار از ۱۶ استان‌ گیلان، اصفهان، بوشهر، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، کردستان، آذربایجان‌غربی، گلستان و کهکیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور دارند.

 

پس از رقابت قایقرانان در ۲۲ مسابقه‌ی کایاک و کانوی مسافت ۵۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر تیم‌های برتر مشخص شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر این اساس گیلان با ۱۰۶ امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با ۹۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مازندران با ۶۶ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

 

نتایج نفرات برتر ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در فینال :

 

در فینال کانوی تکنفره ۱۰۰۰ متر محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۲۳.۳۵۷ دقیقه اول، شایان حسینی از بوشهر با زمان ۴:۳۱.۴۲۷ دقیقه دوم و سهیل بیاتی از کردستان با زمان ۴:۳۶.۶۸۷ دقیقه سوم شدند.

 

در فینال کایاک تکنفره ۱۰۰۰ متر عباس حسینی از گیلان با زمان ۳:۵۹.۰۷۰ دقیقه، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۴:۰۳.۲۰۰ دقیقه و امیر حسین آقامیرزایی از گلستان با زمان ۴:۰۳.۷۹۰ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر محمد عباسی و سینا شکوری از گیلان با زمان ۱:۵۴.۸۶۰ دقیقه مدال طلا، امیرحسین قالیباف و محمدارشیا عبدالهی از تهران الف با زمان ۱:۵۸.۱۸۰ دقیقه مدال نقره و عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر با زمان ۲:۰۲.۰۶۰ دقیقه مدال برنز گرفتند.

 

در فینال کانوی تکنفره ۵۰۰ متر سینا شکوری از گیلان با زمان ۲:۰۲.۴۰۷ دقیقه مدال طلا، آریا قنبرزاده ازتهران الف با زمان ۲:۰۷.۵۴۷ دقیقه مدال نقره و کمیل خزائی از مازندران با زمان ۲:۰۸.۶۵۷ دقیقه مدال برنز گرفتند.

 

در فینال کایاک تکنفره ۵۰۰ متر محمد میرزایی از تهران الف با زمان ۱:۴۶.۵۲۳ دقیقه، عباس حسینی از گیلان با زمان ۱:۴۶.۸۱۳ دقیقه و امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۱:۴۷.۴۱۳ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر داریوش محمدی و یزدان زراعت کار از گیلان با زمان ۱:۳۹.۸۵۰ دقیقه مدال طلا، محمد میرزایی و محمدرضا پیشگاهی از تهران الف با زمان ۱:۴۱.۱۳۰ دقیقه مدال نقره و محراب آسایش خورشید و ابوالفظل جنتی از گلستان با زمان ۱:۴۵.۲۹۰ دقیقه مدال برنز کسب کردند.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام بانوان و آقایان در دریاچه آزادی به پایان رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی