رفتن به بالا
  • جمعه - 7 بهمن 1401 - 19:30
  • کد خبر : ۱۵۰۱۹
  • چاپ خبر : نفرات برتر رکوردگیری تپانچه و تفنگ دختران ایران مشخص شدند

نفرات برتر رکوردگیری تپانچه و تفنگ دختران ایران مشخص شدند

هفته ششم لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان ایران امروز جمعه 18 آذر ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد‌. به گزارش یاریزان؛ در پایان رقابت‌های تیمی هفته ششم لیگ برتر تفنگ بانوان ایران، تیم های سپاهان، نزاجا، تیگرا و هیئت قم به‌ترتیب در مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، برلیان 22، مقاومت و دریاچه ارومیه به برتری رسیدند. در فینال بخش انفرادی نیز نجمه خدمتی از سپاهان موفق شد با نتیجه 17 بر 13 صادقیان را شکست دهد و عنوان نخست را از آن خود کند. آرمینا صادقیان و فاطمه امینی هر دو از فولاد مبارکه سپاهان به‌ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در پایان رقابت‌های تیمی هفته ششم لیگ برتر تپانچه بانوان ایران، تیم های آتبین و هیئت قم به ترتیب برابر مقاومت و هیئت البرز به برتری رسیدند، هیئت فارس از سد هیئت مازندران گذشت و فولاد هرمزگان برابر هیئت کرمان به برتری رسید. در فینال بخش انفرادی نیز گلنوش سبقت‌الهی از هیئت فارس برابر لعیا محمدی از هیئت قم با نتیجه 17 بر 11 به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و محمدی دوم شد. زینب طوماری از هیئت فارس نیز عنوان سوم را کسب کرد. شایان ذکر است؛ در دیدارهای هفته ششم لیگ دسته یک تپانچه زنان و در گروه ب که روز گذشته به میزبانی شهرداری فردیس برگزار شد، تیم‌های دانشگاه آزاد و هیئت تهران به ترتیب برابر کوثر قزوین و تیگرا به پیروزی رسیدند. در بخش انفرادی نیز مریم قربانی از شهرداری فردیس با نتیجه 16 بر 2 از سد حق‌شناس گذشت و جایگاه نخست را از آن خود کرد. همچنین پروین حق‌شناس و عسل‌سادات سجادیه از دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب دوم و سوم شدند. در هفته ششم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی پاس برگزار شد، هیئت همدان، حفاری، سام‌سهاگستر مازندران، موجان و فولاد هرمزگان به ترتیب در مقابل پاس، خلیج بوشهر، شهید جمران میبد، هیئت البرز و هیئت خراسان رضوی به برتری دست ‌یافتند. موسسه ایثار ایلام در این هفته استراحت داشت. در بخش انفرادی نیز یلدا سلیمانی با نتیجه 16 بر 8 زابلی‌زاده را شکست داد و بر سکوی نخست ایستاد. مریم زابلی زاده از حفاری دوم شد و فاطمه معینی از موجان نیز بر سکوی سوم ایستاد.

نفرات برتر نخستین مرحله از رکوردگیری تپانچه و تفنگ دختران زیر ۲۰ سال سراسر کشور معرفی شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نفرات برتر نخستین مرحله از رکوردگیری تپانچه و تفنگ دختران زیر ۲۰ سال سراسر کشور معرفی شدند.

به گزارش یاریزان؛ نخستین مرحله از رکوردگیری تپانچه دختران زیر ۲۰ سال ایران جهت شناسایی استعدادهای برتر کشور در این رشته امروز جمعه ۷ بهمن ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

در فینال این مسابقات پریماه امیری از کرمان و عسل سجادیه از اصفهان با هم به رقابت پرداختند که در پایان امیری با نتیجه ۱۷ بر ۷ برابر حریف خود از اصفهان به برتری رسید‌. به این ترتیب پریماه امیری به عنوان قهرمانی دست یافت و عسل سجادیه نایب قهرمان شد. ساغر وظیفه شناس از سمنان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 

رده‌بندی نفرات برتر مسابقات رکوردگیری تپانچه به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

۱- پریماه امیری از کرمان

۲- عسل سجادیه از اصفهان

۳- ساغر وظیفه‌شناس از سمنان

۴- نازنین مالمیر از کرمانشاه

۵- فاطمه حسینی از قم

۶- آرام زارعی از همدان

۷- روشان شاه‌حسینی از گلستان

۸- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی

 

همچنین نخستین مرحله از رکوردگیری تفنگ دختران زیر ۲۰ سال سراسر ایران جهت شناسایی استعدادهای برتر کشور در این رشته امروز (جمعه)، ۷ بهمن ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در فینال این مسابقه زهرا قویدل از اصفهان و پانیذ خرم مسلک از آذربایجان غربی با هم به رقابت پرداختند که در پایان یک رقابت نزدیک خرم مسلک با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد. قویدل نیز دوم شد و ماهک مسلمی نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

 

رده‌بندی نفرات برتر مسابقات رکوردگیری تفنگ به شرح زیر است:

۱- پانیذ خرم‌مسلک ازآذربایجان غربی

۲- زهرا قویدل از اصفهان

۳- ماهک مسلمی از مازندران

۴- سیده‌ محنا سیدپور از مازندران

۵- سحر امامی از تهران

۶- رکسانا کاظمی از لرستان

۷- نیلوفر حمیدی از بوشهر

۸- فاطمه اسماعیلی از چهارمحال و بختیاری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی