رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 مهر 1400 - 12:15
  • کد خبر : ۱۱۸۵۲
  • چاپ خبر : نفرات برتر انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان ایران مشخص شدند
در اوزان مختلف؛

نفرات برتر انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان ایران مشخص شدند

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

با پایان انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان ایران، نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت و سکو نشینان وزن منفی ۵۵ نیز معرفی شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با پایان انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان ایران، نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت و سکو نشینان وزن منفی ۵۵ نیز معرفی شدند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی کاراته در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم آقایان صبح امروز برگزار و چهار نفر برتر آن مشخص شدند و سپس عصر امروز انتخابی درون اردویی تیم ملی نیز در دیگر اوزان برگزار شد.

 

------------------------------------

در مسابقات وزن منفی ۵۵ کیلوگرم نفر اول به طور مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت شد و دیگر نفرات نیز در عصر همین روز در انتخابی درون اردویی با یکدیگ به رقابت پرداختند تا نفر برتر آن ها نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود.

انتخابی درون اردویی تیم ملی در اوزان منفی ۶۰، منفی ۶۷، منفی ۷۵، منفی۸۴ و مثبت ۸۴ کیلوگرم بین نفرات دوم تا سوم مشترک قهرمانی کشور، نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور تست کرونا آن ها مثبت شد، و کسانی که توسط کادر فنی دعوت شده بودند برگزار شد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسامی نفرات برتر کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم آقایان در انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی به سرح زیر هستند:

۱. بهنام دهقان زاده از استان تهران

۲. امیرحسین علیپور از منطقه آزاد انزلی

۳. محمد مهدی خوشنواز از استان مرکزی

۳. سینا جلیلیان از استان کرمانشاه

 

اسامی نفرات برتر انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان ایران به شرح زیر هستند:

سینا جلیلیان از استان کرمانشاه، به عنوان نفر برتر در انتخابی درون اردویی وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافت

محمد خادم رضایی از استان زنجان، به عنوان نفر برتر در انتخابی درون اردویی وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافت

مهدی کیانی از استان آذربایجان غربی، به عنوان نفر برتر در انتخابی درون اردویی وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافت.

مهدی شهگل از استان همدان، به عنوان نفر برتر در انتخابی درون اردویی وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافت.

امیررضا پور محمد از استان گیلان و امیر حسین فداکار از استان تهران به عنوان نفرات برتر در انتخابی درون اردویی وزن منفی ۸۴ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافتند و انتخابی بین این دو نفر نیز متعاقبا اعلام می شود.

سامان حیدری از استان کرمانشاه، به عنوان نفر برتر در انتخابی درون اردویی وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافت


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی