رفتن به بالا
  • شنبه - 3 دی 1401 - 20:29
  • کد خبر : ۱۴۷۰۷
  • چاپ خبر : نصیری قهرمان وزن ۴۶- کیلوگرم شد / شروع خوب «آناهیتا توکلی» پس از دوری ۳ ساله
مسابقات تکواندو آزاد بانوان ایران؛

نصیری قهرمان وزن ۴۶- کیلوگرم شد / شروع خوب «آناهیتا توکلی» پس از دوری ۳ ساله

روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد تکواندو بانوان ایران با قهرمانی سعیده نصیری در وزن 46- و آناهیتا توکلی در وزن 73+ کیلوگرم به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان تحت عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور 706 تکواندوکار، از امروز سوم دی ماه در محل خانه تکواندو در فدراسیون تکواندو آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت. در روز اول این رقابت ها تکواندوکاران در 2 وزن 46- و 73+ کیلوگرم به مصاف هم رفتند. در وزن 46- کیلوگرم سعیده نصیری با برتری در دیدار فینال مقابل پریماه قلی نژاد، توانست به عنوان قهرمانی برسد. سوگل شیری و پرنیا سلمانی نیز به صورت مشترک سوم شدند. در وزن 73+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی پس از 3 سال دوری از مسابقات به دلیل مصدومیت، شروع طوفانی داشت و در مبارزه پایانی زهرا پوراسماعیل یکی از مدعیان این وزن را در 2 راند مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت. زینب سید مرادی و شهربانو دامغانی نژاد نیز عناوین سومی را به دست آوردند. گفتنی است در روز دوم مسابقات در اوزان 49- و 62- کیلوگرم پیگیری خواهد شد. با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان (مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی مربی) تنها نفرات اول و دوم هر وزن به همراه افراد منتخب کادر فنی به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد. مقام آوران وزن 46- کیلوگرم به شرح ذیل است: مقام اول: سعیده نصیری (سمنان) مقام دوم: پریماه قلی نژاد (مازندران) مقام سوم: پرنیا سلمانی (قزوین) - سوگل شیری (تهران) مقام آوران وزن 73+ کیلوگرم به شرح ذیل است: مقام اول: آناهیتا توکلی (تهران) مقام دوم:زهرا پوراسماعیل (مازندران) مقام سوم: شهربانو دامغانی نژاد (تهران) - زینب سید مرادی (کرمان)

روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد تکواندو بانوان ایران با قهرمانی سعیده نصیری در وزن ۴۶- و آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد تکواندو بانوان ایران با قهرمانی سعیده نصیری در وزن ۴۶- و آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان ایران تحت عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور ۷۰۶ تکواندوکار، از امروز سوم دی ماه در محل خانه تکواندو در فدراسیون تکواندو آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

در روز اول این رقابت ها تکواندوکاران در ۲ وزن ۴۶- و ۷۳+ کیلوگرم به مصاف هم رفتند.

در وزن ۴۶- کیلوگرم سعیده نصیری با برتری در دیدار فینال مقابل پریماه قلی نژاد، توانست به عنوان قهرمانی برسد. سوگل شیری و پرنیا سلمانی نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۳+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی پس از ۳ سال دوری از مسابقات به دلیل مصدومیت، شروع طوفانی داشت و در مبارزه پایانی زهرا پوراسماعیل یکی از مدعیان این وزن را در ۲ راند مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت. زینب سید مرادی و شهربانو دامغانی نژاد نیز عناوین سومی را به دست آوردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است در روز دوم مسابقات در اوزان ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم پیگیری خواهد شد. با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان (مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی مربی) تنها نفرات اول و دوم هر وزن به همراه افراد منتخب کادر فنی به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

 

روز نخست از مسابقات تکواندو آزاد تکواندو بانوان ایران با قهرمانی سعیده نصیری در وزن 46- و آناهیتا توکلی در وزن 73+ کیلوگرم به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان ایران تحت عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور 706 تکواندوکار، از امروز سوم دی ماه در محل خانه تکواندو در فدراسیون تکواندو آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت. در روز اول این رقابت ها تکواندوکاران در 2 وزن 46- و 73+ کیلوگرم به مصاف هم رفتند. در وزن 46- کیلوگرم سعیده نصیری با برتری در دیدار فینال مقابل پریماه قلی نژاد، توانست به عنوان قهرمانی برسد. سوگل شیری و پرنیا سلمانی نیز به صورت مشترک سوم شدند. در وزن 73+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی پس از 3 سال دوری از مسابقات به دلیل مصدومیت، شروع طوفانی داشت و در مبارزه پایانی زهرا پوراسماعیل یکی از مدعیان این وزن را در 2 راند مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت. زینب سید مرادی و شهربانو دامغانی نژاد نیز عناوین سومی را به دست آوردند. گفتنی است در روز دوم مسابقات در اوزان 49- و 62- کیلوگرم پیگیری خواهد شد. با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان (مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی مربی) تنها نفرات اول و دوم هر وزن به همراه افراد منتخب کادر فنی به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد. مقام آوران وزن 46- کیلوگرم به شرح ذیل است: مقام اول: سعیده نصیری (سمنان) مقام دوم: پریماه قلی نژاد (مازندران) مقام سوم: پرنیا سلمانی (قزوین) - سوگل شیری (تهران) مقام آوران وزن 73+ کیلوگرم به شرح ذیل است: مقام اول: آناهیتا توکلی (تهران) مقام دوم:زهرا پوراسماعیل (مازندران) مقام سوم: شهربانو دامغانی نژاد (تهران) - زینب سید مرادی (کرمان)

 

مقام آوران وزن ۴۶- کیلوگرم به شرح ذیل است:
مقام اول: سعیده نصیری (سمنان)
مقام دوم: پریماه قلی نژاد (مازندران)
مقام سوم: پرنیا سلمانی (قزوین) – سوگل شیری (تهران)

 

مقام آوران وزن ۷۳+ کیلوگرم به شرح ذیل است:
مقام اول: آناهیتا توکلی (تهران)
مقام دوم:زهرا پوراسماعیل (مازندران)
مقام سوم: شهربانو دامغانی نژاد (تهران) – زینب سید مرادی (کرمان)


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی