رفتن به بالا
  • شنبه - 8 شهریور 1399 - 11:15
  • کد خبر : ۷۵۳۳
  • چاپ خبر : ندا شهسواری به پادما یدک اصفهان ملحق می‌شود؟
تیم تازه وارد در لیگ تنیس روی میز؛

ندا شهسواری به پادما یدک اصفهان ملحق می‌شود؟

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران گفت: با حضور در لیگ ترکیه سطح کارمان را بالا می‌بریم و این اتفاق می‌تواند شروعی برای لژیونر شدن ما و دیگر دختران ایرانی باشد.

ندا شهسواری ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی تنیس روی میز در فهرست جذب تیم پادما یدک اصفهان قرار دارد. تیمی تازه وارد در لیگ تنیس روی میز زنان.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ندا شهسواری ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی تنیس روی میز در فهرست جذب تیم پادما یدک اصفهان قرار دارد. تیمی تازه وارد در لیگ تنیس روی میز زنان.

به گزارش یاریزان و به نقل از “آی دبلیو اسپورتس” لیگ تنیس روی میز بانوان در سال ۹۹ یک نام جدید خواهد داشت و پادما یدک اصفهان تیمی جدید از نصف جهان است که در لیگ امسال شرکت خواهد کرد.

 

------------------------------------

احسان ادیبی مدیر عامل باشگاه تازه تأسیس پادما یدک در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: از این هفته مذاکره با بازیکنان را آغاز می‌کنیم و ترکیب پادما یدک را تلفیقی از نفرات با تحربه و المپیکی و بازیکنان جوان بومی اصفهان تشکیل می‌دهند.

اشاره ادیبی به کلمه المپیکی، نشان می‌دهد جذب ندا شهسواری یک اولویت برای پادما یدک است. ندا شهسواری تنها المپیکی تنیس روی میز بانوان به حساب می‌آید و جذب او، اعتباری برای تیم اصفهانی خواهد بود.

ندا شهسواری در زمانی که نامی نو اصفهان در لیگ تنیس روی میز بانوان تیمداری می‌کرد عضو نامی نو بود و در آن زمان احسان ادیبی نیز در باشگاه نامی نو مسئولیت اجرایی داشت و به همین دلیل، احتمال پیوستن شهسواری به پادما یدک کم نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی