رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 شهریور 1400 - 18:14
  • کد خبر : ۱۱۷۴۶
  • چاپ خبر : نخستین پیروزی بانوان هندبال ایران در مسیر صعود به جام جهانی
ایران مچ کویت را با اقتدار خواباند؛

نخستین پیروزی بانوان هندبال ایران در مسیر صعود به جام جهانی

نخستین پیروزی تیم ملی هندبال بانوان ایران در راه تحقق یک رویا در رقابت های قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم ملی کویت ثبت شد. به گزارش یاریزان؛ هندبالیست های تیم ملی کشورمان امروز در دومین دیدار خود در هجدهمین دوره هندبال قهرمانی زنان آسیا موفق شدند با پیروزی قاطع مقابل کویت، دو امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند. ملی پوشان کشورمان امروز از ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در ورزشگاه پرنسس شهر امان کشور اردن به مصاف تیم ملی کویت رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه یکطرفه و قاطع 38 بر 11 حریف را شکست دهند. این بازی از همان ابتدا با بازی تماشایی ملی پوشان همراه بود تا جائیکه نیمه نخست این دیدار 5- 21 به سود ایران به پایان رسید. همین روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت هر چند که مریم یوسفی در دقیقه ۱۴ با انجام سومین خطا با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد اما در پایان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با 27 امتیاز اختلاف و نتیجه 11 - 38 توانست نخستین پیروزی خود را در اردن ثبت کند. ملی پوشان فردا استراحت می کنند و روز شنبه به مصاف فلسطین خواهند رفت. پیش از این مسابقه دو بازی دیگر نیز برگزار شد که قزاقستان با نتیجه نزدیک 31 بر 29 هنگ کنگ را شکست داد و کره جنوبی با قضاوت کوبل داوری ایران از استان اصفهان متشکل از عاطفه مظفری و فرناز مظاهری در یک بازی یکطرفه 9-31 سنگاپور را در هم کوبید. گفتنی است هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می شود.

نخستین پیروزی تیم ملی هندبال بانوان ایران در راه تحقق یک رویا در رقابت های قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم ملی کویت ثبت شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نخستین پیروزی تیم ملی هندبال بانوان ایران در راه تحقق یک رویا در رقابت های قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم ملی کویت ثبت شد.

به گزارش یاریزان؛ هندبالیست های تیم ملی ایران امروز در دومین دیدار خود در هجدهمین دوره هندبال قهرمانی زنان آسیا موفق شدند با پیروزی قاطع مقابل کویت، دو امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند.

 

------------------------------------

ملی پوشان کشورمان امروز از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در ورزشگاه پرنسس شهر امان کشور اردن به مصاف تیم ملی کویت رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه یکطرفه و قاطع ۳۸ بر ۱۱ حریف را شکست دهند.

این بازی از همان ابتدا با بازی تماشایی ملی پوشان همراه بود تا جائیکه نیمه نخست این دیدار ۵- ۲۱ به سود ایران به پایان رسید.

همین روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت هر چند که مریم یوسفی در دقیقه ۱۴ با انجام سومین خطا با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد اما در پایان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با ۲۷ امتیاز اختلاف و نتیجه ۱۱ – ۳۸ توانست نخستین پیروزی خود را در اردن ثبت کند. ملی پوشان فردا استراحت می کنند و روز شنبه به مصاف فلسطین خواهند رفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیش از این مسابقه دو بازی دیگر نیز برگزار شد که قزاقستان با نتیجه نزدیک ۳۱ بر ۲۹ هنگ کنگ را شکست داد و کره جنوبی با قضاوت کوبل داوری ایران از استان اصفهان متشکل از عاطفه مظفری و فرناز مظاهری در یک بازی یکطرفه ۹-۳۱ سنگاپور را در هم کوبید.

گفتنی است هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می شود.

نشمین شافعیان مشاور فنی، شقایق باپیری و مژگان قهرمانی بعنوان بازیکن هر سه از سنندج در این دوره از مسابقات حضور دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی