رفتن به بالا
  • شنبه - 13 آبان 1402 - 14:19
  • کد خبر : ۱۷۰۱۸
  • چاپ خبر : نجات ۴۰ آفرود سوار گرفتار در ارتفاعات دیزج مرگور ارومیه

نجات ۴۰ آفرود سوار گرفتار در ارتفاعات دیزج مرگور ارومیه

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات ۴۰ آفرودسوار گرفتار در برف در ارتفاعات دیزج مرگور منطقه باوان ارومیه گفت: با اقدام سریع صورت گرفته، همگی سرنشینان این خودروها سالم هستند. به گزارش یاریزان؛ حمید محبوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ‌ایرنا افزود: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان در عصر روز گذشته مبنی بر گرفتار شدن ۱۰ ماشین آفرود در ارتفاعات منطقه باوان شهرستان ارومیه، بلافاصله تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان مستقر در پایگاه سیلوانا و داوطلبان خانه هلال آن منطقه به محل حادثه اعزام شدند. وی اضافه کرد: تیم اعزامی به همراه داوطلبان جمعیت هلال احمر، تلاش چند ساعته ای برای نجات آفرود سواران گرفتار در منطقه انجام دادند که نتیجه بخش بود و از بروز مشکل برای سرنشینان جلوگیری کرد. سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، نیروهای امدادی و عوامل خانه هلال روستای دیزج مرگور و مردم محلی نیز خود را به افراد حادثه دیده رسانده و ۴۰ نفر از آنان را به مناطق امن انتقال دادند. محبوبی اظهار کرد: حال همگی افراد حادثه دیده خوب است و خوشبختانه فردی در این حادثه آسیب ندیده است. به گزارش ایرنا، منطقه دیزج مرگور در جنوب غربی شهر ارومیه و در منطقه سیلوانا قرار دارد؛ این منطقه به علت دارابودن دشت و کوهستان، مورد توجه ورزشکاران زیادی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات ۴۰ آفرودسوار گرفتار در برف در ارتفاعات دیزج مرگور منطقه باوان ارومیه گفت: با اقدام سریع صورت گرفته، همگی سرنشینان این خودروها سالم هستند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات ۴۰ آفرودسوار گرفتار در برف در ارتفاعات دیزج مرگور منطقه باوان ارومیه گفت: با اقدام سریع صورت گرفته، همگی سرنشینان این خودروها سالم هستند.

به گزارش یاریزان؛ حمید محبوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ‌ایرنا افزود: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان در عصر روز گذشته مبنی بر گرفتار شدن ۱۰ ماشین آفرود در ارتفاعات منطقه باوان شهرستان ارومیه، بلافاصله تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان مستقر در پایگاه سیلوانا و داوطلبان خانه هلال آن منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: تیم اعزامی به همراه داوطلبان جمعیت هلال احمر، تلاش چند ساعته ای برای نجات آفرود سواران گرفتار در منطقه انجام دادند که نتیجه بخش بود و از بروز مشکل برای سرنشینان جلوگیری کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، نیروهای امدادی و عوامل خانه هلال روستای دیزج مرگور و مردم محلی نیز خود را به افراد حادثه دیده رسانده و ۴۰ نفر از آنان را به مناطق امن انتقال دادند.

محبوبی اظهار کرد: حال همگی افراد حادثه دیده خوب است و خوشبختانه فردی در این حادثه آسیب ندیده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به گزارش ایرنا، منطقه دیزج مرگور در جنوب غربی شهر ارومیه و در منطقه سیلوانا قرار دارد؛ این منطقه به علت دارابودن دشت و کوهستان، مورد توجه ورزشکاران زیادی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی