رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 آذر 1401 - 18:04
  • کد خبر : ۱۴۴۹۵
  • چاپ خبر : نتایج کامل مسابقات روز نخست مرحله سوم جام‌حذفی فوتبال ایران

نتایج کامل مسابقات روز نخست مرحله سوم جام‌حذفی فوتبال ایران

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

نتایج رقم خورده در روز نخست مرحله سوم رقابت های جام‌حذفی فوتبال ایران از خط و نشان بعثت کرمانشاه و انگیزه این تیم برای ادامه مسابقات نشان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نتایج رقم خورده در روز نخست مرحله سوم رقابت های جام‌حذفی فوتبال ایران از خط و نشان بعثت کرمانشاه و انگیزه کامل این تیم برای ادامه مسابقات نشان داد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم مسابقات جام‌حذفی فوتبال ایران امروز آغاز شد و تیم‌های لیگ دسته اولی به جدول برگزاری رقابت‌ها اضافه شدند، آن‌هم در شرایطی که مسابقات امروز تحت‌الشعاع انصراف تیم‌های خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا برگزار شد و از میان ۷ مسابقه امروز (یکشنبه)، ۲ دیدار به دلیل انصراف تیم‌های خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا به انجام نرسید تا تیم‌های مس شهربابک و خوشه‌طلایی ساوه صعودی بی‌دردسر را به مرحله یک‌شانزدهم نهایی داشته باشند.

 

------------------------------------

همچنین تیم نود ارومیه نیز با قرعه استراحت روبه روبود. این تیم از سهمیه های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در این رقابت ها محسوب می شود.

در یکی از دیدارهای حساس امروز، تیم بعثت کرمانشاه در تالش موفق شد با نتیجه ۴ بر یک چوکا را در هم بکوبد تا این تیم لیگ دویی مسافر مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی شود و شگفتی‌ساز شود.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل مسابقات روز نخست مرحله سوم جام‌حذفی فوتبال ایران به شرح زیر است:

 

یکشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱

فجرسپاسی شیراز ۱ – پشتیبانی نزاجا ۰
گلزنان تیم میزبان: حسین مهربان

چادرملوی اردکان ۲ – خلیج فارس ماهشهر ۰
گلزنان تیم میزبان: امید سام‌کن – رضا محمودآبادی

پارس جنوبی جم ۲ – شمس آذر قزوین ۱
گلزنان تیم میزبان: عرفان پورافراز – حمید نادری
گلزنان تیم میهمان: وحید نعمتی

چوکای تالش ۱ – بعثت کرمانشاه ۴
گلزنان تیم میزبان: نامعلوم
گلزنان تیم میهمان: حامد عسگری – مهدی بازوکاران – حمید قادری – سهند اسدی

استقلال ملاثانی ۲ – پانیک تالش ۰
گلزنان تیم میزبان: ایمان رئیسی نسب – رضا رضایی

مس شهربابک ۳ – خیبر خرم‌آباد ۰
(انصراف خیبر خرم‌آباد)

خوشه طلایی ساوه ۳ – شهرداری آستارا ۰
(انصراف شهرداری آستارا)

شایان ذکر است؛ طبق آیین نامه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تیم‌هایی که از حضور در جام حذفی انصراف می‌دهند، از حضور در مسابقات جام حذفی سال آینده محروم شده و هم‌چنین جرایم نقدی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. دور سوم مسابقات جام حذفی از فردا با حضور تیم‌های دسته اولی آغاز می‌شود.

ادامه مسابقات دور سوم (مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی) جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فردا پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های لیگ یکی سایپا تهران و پاس همدان در تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت.

 

برنامه مسابقات روز دوم مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران به شرح زیر است:

 

دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱

ون پارس اصفهان – ستارگان کرمانشاه

ایمان سبز شیراز – ابوذر کنگان

شهید اورکی اسلامشهر – آریو اسلامشهر

آرمان‌گهر سیرجان – داماش پارسه تهران

دریای کاسپین (رایکا) بابل – شهرداری بابلسر

سایپا تهران – پاس همدان

هرنگ جوان بستک – شهرداری همدان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی