رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 آبان 1399 - 21:46
  • کد خبر : ۸۲۶۵
  • چاپ خبر : نتایج کامل مرحله دوم لیگ برتر هندبال ایران / کیمیا کاشت زورش به سپاهان نرسید
در پایان مرحله دوم دور رفت؛

نتایج کامل مرحله دوم لیگ برتر هندبال ایران / کیمیا کاشت زورش به سپاهان نرسید

مرحله دوم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با شکست تیم کیمبا کاشت کردستان همراه بود.

مرحله دوم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با شکست تیم کیمبا کاشت کردستان همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله دوم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با شکست تیم کیمبا کاشت کردستان همراه بود.

به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان یادواره شهید پورجعفری با اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا و طبق برنامه فدراسیون به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

روز نخست مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال مردان با سه دیدار انجام شد. تیم ستارگان دشتستان در اولین دیار خود از این فصل از مسابقات با نتیجه ۳۷ بر ۲۵ مقابل تیم ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد. تیم ستارگان دشتستان در دور نخست دور رفت به دلیل داشتن تعداد زیاد ورزشکار مبتلا به کرونا غیبت داشت و باید دیدارهای دور اول به صورت معوقه برگزار شود.

در دیگر دیدار این روز تیم نفت و گاز گچساران به مصاف پرسپولیس بهبهان رفت و این بازی با نتیجه ۳۵ بر ۲۵ به سود تیم پرسپولیس بهبهان به پایان رسید.

همچنین دیدار دو تیم پاس ناجا و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که تیم کازرون با حساب ۳۲ بر ۲۶ پیروز این دیدار بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در دومین روز از دور دوم نیز تیم های مس کرمان و زغال سنگ طبس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به سود کرمانی ها خاتمه پیدا کرد.

همچنین فرازبام دهدشت و پرواز هوانیروز مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳۹ بر ۲۰ به سود دهدشتی ها خاتمه پیدا کرد.

تیم‌های سپاهان و کیمیا کاشت کردستان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ به پیروزی رسید.

ناصر سلیمی سرمربی تیم کیمیاکاشت کردستان پس از شکست ۳۵ بر ۲۴ تیم کیمیاکاشت مقابل سپاهان اصفهان در رقابت های دور دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در مورد این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که بازیکنان من کم تجربه هستند و در لحظات حساس تمرکز خود را از دست می دهند. یکی از بازیکنان کلیدی ما هم دچار کرونا شد و تمام برنامه‌های ما بهم ریخت.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بسیار خوبی است و سابقه خیلی خوبی دارد. پیش بینی می کردیم که بازی سختی مقابل این تیم قدرتمند داشته باشیم. فکر می کنم نتیجه ای که رقم خورد کاملاً عادلانه بود.

سرمربی تیم هندبال کیمیاکاشت کردستان گفت: گروه ما بسیار دشوار است. سپاهان از جمله تیم های قدرتمند هندبال ایران است و در گروه ما دو شکست هم داشت. تیم کم تجربه ما در این گروه سخت قرار گرفته، اما پیش بینی می‌کنم که سه تیم برتر امسال از گروه ما انتخاب شوند.

این رقابتها در مرحله رفت تا روز جمعه ۲۳ آبانماه به طول خواهد انجامید.

شایان ذکر است، با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال ، دور برگشت رقابتهای لیگ برتر بانوان یادواره شهدای مدافع سلامت که قرار بود از روز جمعه سی ام آبان ماه در مشهد مقدس و به میزبانی باشگاه اشتاد سازه این شهر برگزار شود که به روز یکشنبه نهم آذر ماه موکول شد.

دور رفت این رقابتها که با حضور ۸ تیم در تهران و به صورت متمرکز برگزار شده بود روز شنبه سوم آبان ماه پایان یافت. در پایان بازیهای این مرحله تیمهای اشتاد سازه مشهد و شهید شاملی کازرون در صدر گروههای دو گانه قرار گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی