رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 تیر 1400 - 15:55
  • کد خبر : ۱۰۸۲۷
  • چاپ خبر : نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان کامل شد
با رای کمیته انضباطی؛

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان کامل شد

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص حواشی پیش آمده در یکی از دیدار های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان کردستان، نتایج کامل این هفته مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص حواشی پیش آمده در یکی از دیدار های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان کردستان، نتایج کامل این هفته مشخص شد.

به گزارش یاریزان، عصر ورز جمعه یازدهم تیرماه، مسابقات لیگ برتر لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان در هفته پنجم با برگزاری سه دیدار در شهر های مختلف این استان برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم علم و ادب قروه در ایستگاه پنجم مسابقات مقابل تیم ساحل سقز با یک گل مغلوب شد. در دیگر دیدار این هفته تیم آبیدر سنندج نیز با یک گل موفق به شکست تیم سپهر تابناک دیواندره گردید.

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان به شرح زیر است:

در سومین دیدار اما دو تیم هیات فوتبال بانه و اوراز مریوان در ورزشگاه شهید صفری بانه به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه ۹۵ با نتیجه ۱ بر ۰ به سود هیات فوتبال بانه در جریان بود اما بدیلیل ورود تماشاگران به میدان مسابقه و ایجاد حواشی بین بازیکنان و اعضا دو تیم ناتمام ماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ظهر امروز یکشنبه سیزدهم تیرماه کمیته انضباطی هیات فوتبال استان کردستان با تشکیل جلسه رای خود را در خصوص این دیدار ناتمام اعلام کرد تا پرونده هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان بسته شود.

در متن رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان کردستان آمده است: با توجه به اتفاقات پیش آمده در جریان مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان بین تیم های هیات فوتبال بانه و اوراز مریوان در ورزشگاه شهید صفری بانه و ناتمام ماندن بازی، رای به پیروزی ۳ بر ۰ تیم هیات فوتبال بانه صادر شده است.

شایان ذکر است؛ بر اساس دستور ستاد مقابله با کرونا تمامی مسابقات فوتبال باید بدون حضور تماشاگران و با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شود.

با توجه به رای صادره جدول مسابقات در پایان هفته پنجم به این ترتیب خواهد بود.

به گزارش یاریزان، عصر ورز جمعه یازدهم تیرماه، مسابقات لیگ برتر لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان در هفته پنجم با برگزاری سه دیدار در شهر های مختلف این استان برگزار شد. تیم علم و ادب قروه در ایستگاه پنجم مسابقات مقابل تیم ساحل سقز با یک گل مغلوب شد. در دیگر دیدار این هفته تیم آبیدر سنندج نیز با یک گل موفق به شکست تیم سپهر تابناک دیواندره گردید. نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان به شرح زیر است: در سومین دیدار اما دو تیم هیات فوتبال بانه و اوراز مریوان در ورزشگاه شهید صفری بانه به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه ۹۵ با نتیجه ۱ بر ۰ به سود هیات فوتبال بانه در جریان بود اما بدیلیل ورود تماشاگران به میدان مسابقه و ایجاد حواشی بین بازیکنان و اعضا دو تیم ناتمام ماند. ظهر امروز یکشنبه سیزدهم تیرماه کمیته انضباطی هیات فوتبال استان کردستان با تشکیل جلسه رای خود را در خصوص این دیدار ناتمام اعلام کرد تا پرونده هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان بسته شود. در متن رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان کردستان آمده است: با توجه به اتفاقات پیش آمده در جریان مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان بین تیم های هیات فوتبال بانه و اوراز مریوان در ورزشگاه شهید صفری بانه و ناتمام ماندن بازی، رای به پیروزی ۳ بر ۰ تیم هیات فوتبال بانه صادر شده است.

 

همچنین کمیته مسابقات هیات فوتبال استان کردستان، برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان را اعلام کرد:

جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰
ساعت ۱۷

علم و ادب قره – هیات فوتبال بانه – ورزشگاه شهید چمران قروه

اوراز مریوان – سپهر تابناک دیواندره – ورزشگاه شهید حسینی دیواندره

پیام نوین سنندج – آبیدر سنندج – ورزشگاه ملک نیا سنندج


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی