رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 19:26
  • کد خبر : ۱۴۵۴۳
  • چاپ خبر : نتایج مسابقات اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان قهرمانی کشور مشخص شد

نتایج مسابقات اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان قهرمانی کشور مشخص شد

پس از مشخص شدن نتایج مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان تیم‌های تهران و البرز به طور مشترک در رده زیر ۲۳ سال و البرز در رده جوانان قهرمان شدند. به گزارش یاریزان؛ ورزشکارانی از ۹ استان قم، مرکزی، هرمزگان، البرز، قزوین، تهران، فارس، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان به میزبانی دریاچه آزادی حضور داشتند. این مسابقات در بخش کایاک و کانو در پیست اسلالوم در آبهای آرام دریاچه آزادی برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شد. نتایج مسابقات اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان قهرمانی ایران به شرح زیر است: در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان زهرا مطهر از تهران با زمان ۱۱۵.۳۸ ثانیه مدال طلا، ریحانه عسکری از البرز با زمان ۱۱۶.۶۶ ثانیه مدال نقره و نگار محمدی‌زاده از قزوین با زمان ۱۳۲.۵۷ ثانیه مدال برنز را به دست آوردند. در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان هلیا قریشی از البرز با زمان ۹۸.۶۵ ثانیه مقام اول، ویانا خدامددی از تهران با زمان ۱۰۵.۶۱ ثانیه مقام دوم و محدثه حسن‌پور از قزوین با زمان ۱۱۰.۲۱ ثانیه مقام سوم را کسب کردند. در کانوی بانوان جوانان دنیا جوکار از البرز با زمان ۱۰۵.۳۸ ثانیه، آنیتا افشاری از قزوین با زمان ۱۲۰.۴۳ ثانیه و مریم ارزانی از هرمزگان با زمان ۱۵۸.۰۸ ثانیه رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در کایاک بانوان جوانان دنیا جوکار از البرز با زمان ۱۰۲.۸۲ ثانیه، شیرین شیرخانی از خراسان رضوی با زمان ۱۱۳.۹۹ ثانیه و سما مرادی عراقی از مرکزی با زمان ۱۱۸.۴۳ ثانیه صاحب مدال شدند. در پایان مسابقات پس از برگزاری دو ران در بخش کایاک و کانوی نتایج تیمی اعلام شد. بر این اساس در رده سنی زیر ۲۳ سال تهران و البرز با کسب ۱ مدال طلا و ۱ نقره به طور مشترک قهرمان شدند و قزوین با ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. در رده سنی جوانان نیز البرز با ۲ طلا قهرمان شد و خراسان رضوی و قزوین با ۱ نقره مشترکا نائب قهرمان شدند. در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال و کاپ با حضور مسئولین فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

پس از مشخص شدن نتایج مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان تیم‌های تهران و البرز به طور مشترک در رده زیر ۲۳ سال و البرز در رده جوانان قهرمان شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از مشخص شدن نتایج مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان تیم‌های تهران و البرز به طور مشترک در رده زیر ۲۳ سال و البرز در رده جوانان قهرمان شدند.

به گزارش یاریزان؛ ورزشکارانی از ۹ استان قم، مرکزی، هرمزگان، البرز، قزوین، تهران، فارس، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان به میزبانی دریاچه آزادی حضور داشتند.

 

------------------------------------

این مسابقات در بخش کایاک و کانو در پیست اسلالوم در آبهای آرام دریاچه آزادی برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شد.

 

نتایج مسابقات اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان قهرمانی ایران به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان زهرا مطهر از تهران با زمان ۱۱۵.۳۸ ثانیه مدال طلا، ریحانه عسکری از البرز با زمان ۱۱۶.۶۶ ثانیه مدال نقره و نگار محمدی‌زاده از قزوین با زمان ۱۳۲.۵۷ ثانیه مدال برنز را به دست آوردند.

در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان هلیا قریشی از البرز با زمان ۹۸.۶۵ ثانیه مقام اول، ویانا خدامددی از تهران با زمان ۱۰۵.۶۱ ثانیه مقام دوم و محدثه حسن‌پور از قزوین با زمان ۱۱۰.۲۱ ثانیه مقام سوم را کسب کردند.

در کانوی بانوان جوانان دنیا جوکار از البرز با زمان ۱۰۵.۳۸ ثانیه، آنیتا افشاری از قزوین با زمان ۱۲۰.۴۳ ثانیه و مریم ارزانی از هرمزگان با زمان ۱۵۸.۰۸ ثانیه رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کایاک بانوان جوانان دنیا جوکار از البرز با زمان ۱۰۲.۸۲ ثانیه، شیرین شیرخانی از خراسان رضوی با زمان ۱۱۳.۹۹ ثانیه و سما مرادی عراقی از مرکزی با زمان ۱۱۸.۴۳ ثانیه صاحب مدال شدند.

در پایان مسابقات پس از برگزاری دو ران در بخش کایاک و کانوی نتایج تیمی اعلام شد.
بر این اساس در رده سنی زیر ۲۳ سال تهران و البرز با کسب ۱ مدال طلا و ۱ نقره به طور مشترک قهرمان شدند و قزوین با ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد.

در رده سنی جوانان نیز البرز با ۲ طلا قهرمان شد و خراسان رضوی و قزوین با ۱ نقره مشترکا نائب قهرمان شدند.

در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال و کاپ با حضور مسئولین فدراسیون قایقرانی برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی