رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 بهمن 1401 - 09:45
  • کد خبر : ۱۵۲۱۹
  • چاپ خبر : نتایج فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان کرمانشاه مشخص شد

نتایج فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان کرمانشاه مشخص شد

پس از مشخص شدن نتایج فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران به میزبانی استان کرمانشاه نفرات و تیم های برتر بر روی سکو رفتند. به گزارش یاریزان؛ چهارمین دوره فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه باحضور ۲۷۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور از ۱۳ لغایت ۱۵ بهمن ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد. این دوره از مسابقات که با همکاری تربیت بدنی و حوزه ورزش فراجا استان کرمانشاه در سالن پاس انتظامی با هماهنگی انجمن پاورلیفتینگ استان کرمانشاه پیگیری شد. صحنه رقابت ها طبق استاندارهای بین المللی آماده شده و با توجه به کمبود وقت وزنکشی چهار وزن نخست در روز ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۴ انجام شد و در روز ۱۴ بهمن مسابقات از ساعت ۸ صبح با شروع مسابقات پرس سینه با معارفه ورزشکاران آغاز شد و بعد از پایان رقابت هر دسته سکوی قهرمانی و اهداء حکم و مدال برگزار شد و مسابقات پاورلیفتینگ از حدود ساعت ۱۵ آغاز و تا پاسی از بامداد روز بعد به طول انجامید. در روز سوم مسابقات ۴ دسته وزنی بعدی در ساعت ۱۴ آغاز شد و بعداز اتمام مسابقات پرس سینه و از حدود ساعت ۱۴ مسابقات پاورلیفتینگ شروع شد و تا آوخر وقت ادامه داشت. بعداز شناسایی قهرمانان در دسته های وزنی و رده سنی مختلف به قهرمانان حکم و مدال قهرمانی اهدا شد، حکم مدال جمعی از قهرمانان توسط سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اهدا شد. همانطور که در بخشنامه مسابقات نیز ذکر شده بود به قهرمان قهرمانان رده های سنی مختلف کمربند قهرمانی اهدا شد و تیم های برتر تمامی رده های سنی کاپ و حکم قهرمانی اهداء گردید. در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ داور بین‌المللی و ۱۲ داور ملی قضاوت این مسابقات را بعهده داشتند که به رسم مهمان نوازی در مراسمی به تمامی داوران لوح سپاس به همراه سوغاتی از کرمانشاه اهداء شد. نتایج تیمی فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان کرمانشاه به شرح ذیل اعلام شد: نتیجه پاورلیفتینگ نوجوانان 1_ گلادیاتور (کرمانشاه) 2_ هرمس (اصفهان) 3_ آریوبرزن (‌خوزستان) نتیجه تیمی پرس سینه نوجوانان 1_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام 2_ پاس نیروی انتظامی 3_ قهرمان (سنقر) نتیجه تیمی پاورلیفتینگ جوانان 1_ جام (اصفهان) 2_ گلادیاتور (کرمانشاه) 3_ ستارگان (قائم شهر) نتیجه تیمی پرس سینه جوانان 1_ مغیرات یگان های ویژه 2_ انجمن پاورلیفتینگ کرمانشاه 3_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام نتیجه تیمی پاورلیفتینگ بزرگسالان 1_ گلادیاتور (کرمانشاه) 2_ ماد (کرمانشاه) 3_ دنا (کهگیلویه و بویراحمد) نتیجه تیمی پرس سینه بزرگسالان 1_ پاس نیروی انتظامی 2_ سید الشهدا (اسدآباد) 3_ پارس نوین (همدان ) نتیجه تیمی پرس سینه مستر ۱ 1_ جهادگران (کرمانشاه) 2_ انجمن پاورلیفتینگ کرمانشاه 3_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام نتیجه تیمی پاورلیفتینگ مستر ۱ 1_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام 2_ گلادیاتور (کرمانشاه) 3_ هرمن (اصفهان) نتیجه تیمی پرس سینه مستر ۲ 1_ جهادگران (کرمانشاه) 2_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام 3_ انجمن پاورلیفتینگ کرمانشاه

پس از مشخص شدن نتایج فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران به میزبانی استان کرمانشاه نفرات و تیم های برتر بر روی سکو رفتند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از مشخص شدن نتایج فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران به میزبانی استان کرمانشاه نفرات و تیم های برتر بر روی سکو رفتند.

به گزارش یاریزان؛ چهارمین دوره فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه باحضور ۲۷۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور از ۱۳ لغایت ۱۵ بهمن ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

این دوره از مسابقات که با همکاری تربیت بدنی و حوزه ورزش فراجا استان کرمانشاه در سالن پاس انتظامی با هماهنگی انجمن پاورلیفتینگ استان کرمانشاه پیگیری شد.

صحنه رقابت ها طبق استاندارهای بین المللی آماده شده و با توجه به کمبود وقت وزنکشی چهار وزن نخست در روز ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۴ انجام شد و در روز ۱۴ بهمن مسابقات از ساعت ۸ صبح با شروع مسابقات پرس سینه با معارفه ورزشکاران آغاز شد و بعد از پایان رقابت هر دسته سکوی قهرمانی و اهداء حکم و مدال برگزار شد و مسابقات پاورلیفتینگ از حدود ساعت ۱۵ آغاز و تا پاسی از بامداد روز بعد به طول انجامید.

در روز سوم مسابقات ۴ دسته وزنی بعدی در ساعت ۱۴ آغاز شد و بعداز اتمام مسابقات پرس سینه و از حدود ساعت ۱۴ مسابقات پاورلیفتینگ شروع شد و تا آوخر وقت ادامه داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بعداز شناسایی قهرمانان در دسته های وزنی و رده سنی مختلف به قهرمانان حکم و مدال قهرمانی اهدا شد، حکم مدال جمعی از قهرمانان توسط سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اهدا شد.

همانطور که در بخشنامه مسابقات نیز ذکر شده بود به قهرمان قهرمانان رده های سنی مختلف کمربند قهرمانی اهدا شد و تیم های برتر تمامی رده های سنی کاپ و حکم قهرمانی اهداء گردید.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ داور بین‌المللی و ۱۲ داور ملی قضاوت این مسابقات را بعهده داشتند که به رسم مهمان نوازی در مراسمی به تمامی داوران لوح سپاس به همراه سوغاتی از کرمانشاه اهداء شد.

 

نتایج تیمی فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان کرمانشاه به شرح ذیل اعلام شد:

 

نتیجه پاورلیفتینگ نوجوانان

۱_ گلادیاتور (کرمانشاه)
۲_ هرمس (اصفهان)
۳_ آریوبرزن (‌خوزستان)

 

نتیجه تیمی پرس سینه نوجوانان

۱_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام
۲_ پاس نیروی انتظامی
۳_ قهرمان (سنقر)

 

نتیجه تیمی پاورلیفتینگ جوانان

۱_ جام (اصفهان)
۲_ گلادیاتور (کرمانشاه)
۳_ ستارگان (قائم شهر)

 

نتیجه تیمی پرس سینه جوانان

۱_ مغیرات یگان های ویژه
۲_ انجمن پاورلیفتینگ کرمانشاه
۳_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام

 

نتیجه تیمی پاورلیفتینگ بزرگسالان

۱_ گلادیاتور (کرمانشاه)
۲_ ماد (کرمانشاه)
۳_ دنا (کهگیلویه و بویراحمد)

 

نتیجه تیمی پرس سینه بزرگسالان

۱_ پاس نیروی انتظامی
۲_ سید الشهدا (اسدآباد)
۳_ پارس نوین (همدان )

 

نتیجه تیمی پرس سینه مستر ۱

۱_ جهادگران (کرمانشاه)
۲_ انجمن پاورلیفتینگ کرمانشاه
۳_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام

 

نتیجه تیمی پاورلیفتینگ مستر ۱

۱_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام
۲_ گلادیاتور (کرمانشاه)
۳_ هرمن (اصفهان)

 

نتیجه تیمی پرس سینه مستر ۲

۱_ جهادگران (کرمانشاه)
۲_ انجمن پاورلیفتینگ ایلام
۳_ انجمن پاورلیفتینگ کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی