رفتن به بالا
  • شنبه - 15 مرداد 1401 - 15:03
  • کد خبر : ۱۳۰۰۵
  • چاپ خبر : نتایج دور برگشت مسابقات لیگ کشتی نونهالان و نوجوانان آذربایجان غربی مشخص شد

نتایج دور برگشت مسابقات لیگ کشتی نونهالان و نوجوانان آذربایجان غربی مشخص شد

تیم کشتی معدن سفید دره مهاباد در دور رفت لیگ استان آذربایجان غربی با غلبه بر حریفان کار خود را در دور برگشت آسان تر کرد. به گزارش یاریزان؛ دور رفت مسابقات کشتی آزاد لیگ نونهالان و نوجوانان استان در گروه B با حضور تیم های معدن سفید دره مهاباد، منطقه آزاد ماکو و سلماس، پنجشنبه ۳۰ تیرماه به میزبانی ماکو برگزار شد. تیم های مهاباد و ماکو طی یک رقابت فشرده با نتیجه ۱۱بر ۱۱ در تعداد برد مساوی شدند اما در مجموع امتیاز ، تیم مهاباد با اختلاف امتیاز ۵۰ بر ۴۶ از سدتیم منطقه آزاد ماکو گذشت. همچنین دیدار تیم‌های مهاباد و سلماس ۱۸ بر ۴ به نفع تیم مهاباد به پایان رسید. مرحله برگشت گروه B این رقابت ها ۱۳ مردادماه به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد. در گروه A مسابقات هم میاندوآب در ارومیه بر تیمهای ارومیه ، تکاب و شاهین دژ غلبه کرد.

نتایج کامل دور برگشت مسابقات لیگ کشتی آزاد استان آذربایجان غربی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی مهاباد مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نتایج کامل دور برگشت مسابقات لیگ کشتی آزاد استان آذربایجان غربی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی مهاباد مشخص شد.

به گزارش یاریزان؛ دور برگشت مسابقات کشتی آزاد لیگ نونهالان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در گروه B با حضور تیم های معدن سفید دره مهاباد، منطقه آزاد ماکو و سلماس روز شنبه ۱۴ مرداد ماه به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار شد.

 

------------------------------------

در پایان دور برگشت مسابقات لیگ کشتی نونهالان و نوجوانان استان آذربایجان غربی و در مجموع تیم مهاباد با نتیجه ۱۶ بر ۶ منطقه آزاد ماکو را شکست داد و با احتساب دیدارهای رفت و برگشت به عنوان تیم اول به مرحله نهایی مسابقات صعود کرد.

مرحله پایانی لیگ کشتی استان آذربایجان غربی با حضور تیم های میاندوآب و ارومیه از گروه A و مهاباد و ماکو از گروه B به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل دور برگشت مسابقات لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان مهاباد به شرح زیر است:

 

دیدار اول
سلماس – ماکو

نتیجه در دو رده سنی
در نونهالان – ماکو ۱۰ برد و سلماس ۱ برد

در رده سنی نوجوانان
ماکو ۸ برد
سلماس ۲ برد
در مجموع ماکو ۱۸ بر ۳ برنده

 

دیدار دوم
مهاباد_-سلماس

در رده سنی نونهالان
مهاباد ۱۲
سلماس۰

در رده سنی نوجوانان
مهاباد ۹
سلماس ۱
در مجموع مهاباد ۲۱ بر ۱ سلماس را شکست داد

 

دیدار سوم
مهاباد -منطقه آزاد ماکو

در رده سنی نونهالان
مهاباد ۸
منطقه آزاد ماکو ۴

در نوجوانان
مهاباد ۸
منطقه آزاد ۲

 

شایان ذکر است؛ نفرات برتر مسابقات لیگ کشتی نونهالان و نوجوانان استان آذربایجان غربی به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی