رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 آبان 1401 - 13:31
  • کد خبر : ۱۳۸۷۳
  • چاپ خبر : نتایج المپیاد استعدادهای برتر والیبال دختران ایران مشخص شد

نتایج المپیاد استعدادهای برتر والیبال دختران ایران مشخص شد

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

نتایج مسابقات والیبال استعدادهای برتر دختران زیر ۱۴ سال ایران با انجام ۹۲ مسابقه در فریدون‌کنار استان مازندران مشخص شد

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نتایج المپیاد استعدادهای برتر والیبال دختران زیر ۱۴ سال ایران پس از انجام دو مرحله گروهی و حذفی مشخص شد.

به گزارش یاریزان؛ سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای والیبال برتر زیر ۱۴ سال دختران ایران با انجام ۹۲ مسابقه در فریدون‌کنار استان مازندران پایان یافت.

 

------------------------------------

۵۲ تیم از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند که دیدارهای دور مقدماتی را در ۱۶ گروه (۴ گروه ۴ تیمی و ۱۲ گروه سه تیمی) و در ۶۰ مسابقه برگزار کردند و در نهایت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله حذفی راه یافتند.

پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های خراسان رضوی الف، قزوین الف از گروه اول، کرمان الف و هرمزگان ب از گروه دوم، البرز الف و چهار محال الف از گروه سوم، گلستان ب و سمنان الف از گروه چهارم، اصفهان ب و بوشهر از گروه پنج، فارس الف و لرستان ب از گروه ششم، یزد ب و تهران الف از گروه هفتم، کردستان الف و خوزستان از گروه هشتم، خراسان رضوی ب و قزوین ب از گروه نهم، کرمان الف و گیلان ب از گروه دهم، مازندران ب و البرز ب از گوره یازدهم، گلستان الف و خراسان شمالی الف از گروه دوازدهم، اصفهان الف و کرمانشاه الف از گروه سیزدهم، فارس ب و خراسان جنوبی ب از گروه چهاردهم، تهران ب و یزد الف از گروه پانزدهم، کردستان ب و ایلام الف از گروه شانزدهم به مرحله حذفی راه یافتند.

مراحل حذفی این رقابت‌ها نیز در مجموع با ۳۲ مسابقه پیگیری شد تا در نهایت تیم‌ اصفهان الف به مقام قهرمانی دست یابد. تیم‌های اصفهان ب، خراسان رضوی و گلستان در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

زهرا قویدل و مهری‌ احمدعلی‌نژاد ناظران فنی این مسابقات بودند و زهره اعتمادی‌فر ناظر داوری این رقابت‌ها بود.

الساندرا کمپدلی که از سوی فدراسیون والیبال ماموریت یافته تیم ملی زنان سال ۲۰۲۷ ایران را تشکیل دهد، از جمله حاضران در این رقابت‌ها بود تا استعدادهای برتر این مسابقات را به اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران دعوت کند.

نمایندگان هر استان در این مسابقات شامل ۱۲ بازیکن در قالب دو تیم ۶ نفره بودند که در هر تیم ۳ بازیکن با رده سنی ۱۱ دی‌ماه ۸۷ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۸ با شماره پیراهن (۱ تا ۳) و ۳ بازیکن دیگر متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۸ به بالا با شماره پیراهن (۴ تا ۶) حضور داشتند.

هر تیم دختران حداقل دو بازیکن با قامت ۱۷۰ سانتی متر و دو بازیکن با قامت ۱۶۰ سانتی متر به بالا داشت. ابعاد زمین این مسابقات برای پسران (۷*۷) و ارتفاع تور ۲.۱۵ بود.

مسابقات به صورت دو تایم ۱۵ دقیقه‌ای برگزار شد که در پایان ۱۵ دقیقه اول زمین‌ها و بازیکنان تعویض شدند و مدت زمان استراحت بین دو نیمه سه دقیقه بود.

گفتنی است مسابقات والیبال سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر زیر ۱۴ سال پسران کشور نیز از ۱۵ تا ۲۰ مهرماه باحضور ۵۰ تیم و برگزاری ۱۰۶ مسابقه در فریدون‌کنار استان مازندران پیگیری شد و پس از مشخص شدن نتایج این رقابت ها، تیم‌ مازندران الف به مقام قهرمانی دست یابد. تیم‌های مازندران ب، گلستان الف و سمنان در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی