رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 شهریور 1402 - 14:37
  • کد خبر : ۱۶۴۸۲
  • چاپ خبر : نتایج المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی آبهای آرام آقایان مشخص شد

نتایج المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی آبهای آرام آقایان مشخص شد

به گزارش یاریزان؛ دریاچه آزادی امروز ۸ شهریور ماه میزبان آخرین روز مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی با برگزاری رقابت های رشته آبهای آرام آقایان بود. میزبان این دوره از مسابقات هیات قایقرانی استان تهران بود و رقابت‌ها در دریاچه آزادی انجام شد. در رشته آبهای آرام بخش آقایان این رقابت‌ها، ۴۱ ورزشکار از استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، خوزستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، همدان، قم، اصفهان و کردستان دراین دوره حضور داشتند. مسابقات رشته آبهای آرام در مواد کایاک و کانوی ۲۰۰ و ۵۰۰ متر برگزار شد. در کایاک ۵۰۰ متر آریا سفیدگراز تهران مقام اول، تحسین لطفی از کردستان مقام دوم و امیرعلی محمد زاده از مازندران مقام سوم را به دست آوردند. در کایاک ۲۰۰ متر کیان دریانی از تهران و امیر حسین حق پناه از مازندران به طور مشترک مدال طلا، امیر حسین شیرزادی از گیلان مدال نقره و امیرمهدی سرخوش از آذریجان غربی مدال برنز را به دست آوردند. در کانوی ۵۰۰ متر سید پارسا علیان از مازندران، ارشیا اقلیمی از گیلان و ابوالفضل آدین از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند. در کانوی ۲۰۰ متر نیز محمد عقیلی از همدان مقام اول، رضا عرجی از مازندران مقام دوم و آرمان بامشاد از تهران مقام سوم را به دست آوردند. در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.

با برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی آبهای آرام، ورزشکاران تهران، کردستان، همدان، مازندران، گیلان و بوشهر رتبه های برتر را کسب کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی آبهای آرام، ورزشکاران تهران، کردستان، همدان، مازندران، گیلان و بوشهر رتبه های برتر را کسب کردند.

به گزارش یاریزان؛ دریاچه آزادی میزبان آخرین روز مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی با برگزاری رقابت های رشته آبهای آرام آقایان بود.

 

------------------------------------

میزبان این دوره از مسابقات هیات قایقرانی استان تهران بود و رقابت‌ها در دریاچه آزادی انجام شد.

در رشته آبهای آرام بخش آقایان این رقابت‌ها، ۴۱ ورزشکار از استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، خوزستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، همدان، قم، اصفهان و کردستان دراین دوره حضور داشتند. مسابقات رشته آبهای آرام در مواد کایاک و کانوی ۲۰۰ و ۵۰۰ متر برگزار شد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کایاک ۵۰۰ متر آریا سفیدگراز تهران مقام اول، تحسین لطفی از کردستان مقام دوم و امیرعلی محمد زاده از مازندران مقام سوم را به دست آوردند.

 

در کایاک ۲۰۰ متر کیان دریانی از تهران و امیر حسین حق پناه از مازندران به طور مشترک مدال طلا، امیر حسین شیرزادی از گیلان مدال نقره و امیرمهدی سرخوش از آذریجان غربی مدال برنز را به دست آوردند.

 

در کانوی ۵۰۰ متر سید پارسا علیان از مازندران، ارشیا اقلیمی از گیلان و ابوالفضل آدین از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کانوی ۲۰۰ متر نیز محمد عقیلی از همدان مقام اول، رضا عرجی از مازندران مقام دوم و آرمان بامشاد از تهران مقام سوم را به دست آوردند.

 

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی