رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 مهر 1402 - 11:46
  • کد خبر : ۱۶۷۷۴
  • چاپ خبر : نایب قهرمانی دختران کردستانی در رقابت های دارت قهرمانی کشور

نایب قهرمانی دختران کردستانی در رقابت های دارت قهرمانی کشور

به گزارش یاریزان؛ هجدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور آقایان و بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت 350 ورزشکار به میزبانی شهر سمنان در حال برگزار است. بر این اساس، رقابت‌های بخش بانوان طی روزهای 10 و 11 مهر و با شرکت 31 تیم در رده سنی بزرگسالان و 15 تیم در رده سنی جوانان در سالن ورزشی غدیر شهر سمنان میزبان این مسابقات برگزار شد. در بخش دوبل رده سنی جوانان این مسابقات تیم دختران استان کردستان متشکل از شینا شریعتی و ژینا عمرانی موفق شدند عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را به خود اختصاص دهند. مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش آقایان طی امروزهای 13 و 14 مهر و با حضور 35 تیم در رده بزرگسالان و 22 تیم در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

تیم دارت دختران استان کردستان در پایان رقابت های قهرمانی کشور جایگاه نایب قهرمانی دوبل رده سنی جوانان را آن خود کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم دارت دختران استان کردستان در پایان رقابت های قهرمانی کشور جایگاه نایب قهرمانی دوبل رده سنی جوانان را آن خود کردند.

به گزارش یاریزان؛ هجدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور آقایان و بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت ۳۵۰ ورزشکار به میزبانی شهر سمنان در حال برگزار است.

 

------------------------------------

بر این اساس، رقابت‌های بخش بانوان طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر و با شرکت ۳۱ تیم در رده سنی بزرگسالان و ۱۵ تیم در رده سنی جوانان در سالن ورزشی غدیر شهر سمنان میزبان این مسابقات برگزار شد.

در بخش دوبل رده سنی جوانان این مسابقات تیم دختران استان کردستان متشکل از شینا شریعتی و ژینا عمرانی موفق شدند عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را به خود اختصاص دهند.

مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش آقایان طی امروزهای ۱۳ و ۱۴ مهر و با حضور ۳۵ تیم در رده بزرگسالان و ۲۲ تیم در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی