رفتن به بالا
  • جمعه - 3 اسفند 1397 - 15:31
  • کد خبر : ۳۸۹۳
  • چاپ خبر : نامی‌نو اصفهان در حضور مربی و بازیکن کرمانشاهی خود قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

نامی‌نو اصفهان در حضور مربی و بازیکن کرمانشاهی خود قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

تیم نامی نو اصفهان در حضور مربی و بازیکن کرمانشاهی خود با پیروزی برابر مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران شد.

  تیم نامی نو اصفهان در حضور مربی و بازیکن کرمانشاهی خود با پیروزی برابر مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دیدارهای فینال و رده بندی لیگ فوتسال بانوان ایران امروز (جمعه) برگزار شد و نامی نو اصفهان در فینال این مسابقات با پیروزی برابر مس رفسنجان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم نامی نو اصفهان در حضور مربی و بازیکن کرمانشاهی خود با پیروزی برابر مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیدارهای فینال و رده بندی لیگ فوتسال بانوان ایران امروز (جمعه) برگزار شد و نامی نو اصفهان در فینال این مسابقات با پیروزی برابر مس رفسنجان قهرمان شد.

در این دیدار شهناز یاری بعنوان سرمربی و سارا شیر بیگی بعنوان بازیکن برای تیم نامی نو و در خانه مس رفسنجان اصفهان به میدان رفتند. این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر  به سود نامی نو پایان یافت تا نقش این دو بانوی کرمانشاهی در قهرمانی این تیم پر رنگ باشد.

در این دیدار سارا شیربیگی سه بار موفق به بازکردن دروازه حریف شد تا نامی نو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۱ مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهناز یاری سرمربی تیم نامی نو اصفهان قبل از آغاز این دیدار تاکید کرده بود “بالاخره به سکانس آخر این قصه رسیدیم. از تیم سپیدرود، هیأت فوتبال تهران، تیم بدون نام و در نهایت نامی نو اصفهان، اکنون آن تیم به فینال نهایی لیگ برتر رسیده و یک قدم تا پله آخر هنوز باقی مانده است. باید این قدم آخر را محکم و قاطعانه برداشت. در بازی قبل ما دو بازیکن یک کارته داشتیم. سارا شیربیگی هم بدلیل کشیدگی از ناحیه ی همسترینگ دچار مشکل شد؛ بنابراین دست به عصا بازی کردیم و نتیجه ی آن دریافت یک گل بود که خوشبختانه به تساوی کشاندیم. در بازی نهایی فشاری بر روی دوش من و شاگردانم نیست و ما قطعا بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.”

شایان ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده گلاره ناظمی داور کرمانشاهی بود که هفته گذشته سطح اول رقابت های اروپایی را قضاوت کرده بود.

در دیدار رده بندی هم تیم‌های ملی حفاری اهواز و دختران کویر مس کرمان برابر هم به میدان رفتند که ملی حفاری با دو گلی که سحر پاپی به ثمر رساند در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت و نماینده کرمان هم چهارم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی