رفتن به بالا
  • شنبه - 30 فروردین 1399 - 13:28
  • کد خبر : ۶۶۲۱
  • چاپ خبر : موافقت حداکثری هواداران کلوب بروژ با بازگشت کاوه رضایی

موافقت حداکثری هواداران کلوب بروژ با بازگشت کاوه رضایی

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

وب سایت «فوتبال نیوز» بلژیک پس از برگزاری یک نظرسنجی درباره بازگشت کاوه رضایی، اعلام کرد: اکثر هواداران کلوب بروژ موافق بازگشت مهاجم ایرانی خود هستند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وب سایت «فوتبال نیوز» بلژیک پس از برگزاری یک نظرسنجی درباره بازگشت کاوه رضایی، اعلام کرد: اکثر هواداران کلوب بروژ موافق بازگشت مهاجم ایرانی خود هستند.

به گزارش یاریزان؛ کاوه رضایی فوتبالیست کرمانشاهی با پایان یافتن دوره قرضی حضورش در تیم شارلوای بلژیک تابستان سال جاری میلادی باید به تیم سابقش یعنی کلوب بروژ بازگردد. باشگاه شارلوا نیز در همین راستا تصمیم به جذب هنک ورمان، مهاجم هلندی گرفته تا جای خالی کاوه رضایی را پُر کند.

 

------------------------------------

در این میان سایت فوتبال نیوز بلژیک نظرسنجی با طرح این پرسش که آیا کلوب بروژ باید دوباره شانسی به کاوه رضایی برای بازی بدهد برگزار کرد. بر اساس نتیجه به دست آمده ۶۹ درصد هواداران کلوب بروژ موافق بازگشت کاوه رضایی به این تیم هستند. ۴ درصد نیز به این پرسش پاسخ منفی دادند. ۲۷ درصد شرکت کنندگان این نظرسنجی موافق حضور کاوه رضایی در کلوب بروژ فقط برای دوران آماده‌سازی تابستانی بودند.

رضایی پس از مصدومیت نابهنگامش فصل گذشته به صورت قرضی از بروژ به شارلروا برگشت. او در فصل جاری موفق شد در۲۱ بازی ۱۲ گل به ثمر برساند و یکی از بهترین های لیگ بلژیک شد. اکنون قرارداد قرضی رضایی با شارلروا به اتمام رسیده و او باید به بروژ برگردد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی