رفتن به بالا
  • شنبه - 26 تیر 1400 - 20:27
  • کد خبر : ۱۱۰۸۵
  • چاپ خبر : مهران شاهین طبع: باید در تقابل با آمریکا، فرانسه و چک با ثبات نسبتی حرکت کنیم
در آستانه آغاز المپیک توکیو؛

مهران شاهین طبع: باید در تقابل با آمریکا، فرانسه و چک با ثبات نسبتی حرکت کنیم

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

مهران شاهین طبع: نشان دادیم که با کارگروهی و تلاش می‌توانیم به همه چیز برسیم، باید بدانیم که تیم ملی خیریه نیست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهران شاهین طبع: نشان دادیم که با کارگروهی و تلاش می‌توانیم به همه چیز برسیم، باید بدانیم که تیم ملی خیریه نیست.

به گزارش یاریزان؛ مهران شاهین طبع سرمربی تیم‌ملی کشورمان در مراسم امضای پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به المپیک توکیو ٢٠٢٠، اظهار داشت: طی ٣.۵ سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در بازی‌های آسیایی که با کسب نایب قهرمانی همراه شد، در مسابقات انتخابی کاپ آسیا، مسابقات جام جهانی و مسابقات انتخابی المپیک نیز به خوبی عمل کردیم. راه سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با جان و مالشان همراه تیم ملی بودند و در طول این مدت نوسانات تیم ملی بسکتبال ایران را تحمل کردند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه برخی رفتاری داشتند که در شان بسکتبال ایران نبود، گفت: اما نشان دادیم که با کارگروهی و تلاش می‌توانیم به همه چیز برسیم. هر زمان مسابقات تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم عملکرد بهتری نیز از خود نشان دادیم و تلاش خود را کردیم تا به شرایط استانداردتری نسبت به تیم‌های قدرتمند برسیم.
او با اشاره به اینکه در تقابل با آمریکا، فرانسه و جمهوری چک در مسابقات المپیک باید با ثبات نسبتی حرکت کنیم، توضیح داد: صد در صد از کیفیت کاری که انجام داده‌ایم راضی نیستم و می‌توانیم تغییراتی انجام دهیم و عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. سرعت تیم‌های اروپایی و مهارت فردی و تفکر کارگروهی آن‌ها در مدت زمان اندک دست یافتنی نیست اما با برنامه ریزی هیچ چیز دست نیافتنی نیست.
او ادامه داد: کسانی که اسم بازیکن دو رگه را بر زبان می‌آورند نهایت تبعیض نژادی دارند؛ ما بازیکنان ایرانی داریم که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند و باید بدانیم که تیم ملی خیریه نیست و کیفیت این بازیکنان را در لیگ‌های خارجی می‌بینید. باید اجازه دهید شایسته سالاری داشته باشیم اما بازیکنی که پاسپورت ایرانی دارد و از خارج می‌آید شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در حالی که سه تن از بازیکنان تیم ملی از باکیفیت‌ترین‌ها هستند اما انتقادات ناروایی مطرح می‌شود.
وی افزود: ترکیه از بازیکن آمریکایی استفاده می‌کند، صربستان بازیکن خارجی دارد و متاسفم برای کسانی که از تهران خارج نشده‌اند اما از بازیکنان تیم ملی بسکتبال انتقاد می‌کنند. چرا در مورد مربیان خارجی صحبتی نمی‌کنید در حالی که مربیان داخلی له می‌شوند؟ باید همبستگی بیشتری داشته باشیم.

 

------------------------------------

شاهین طبع با انتقاد از نقد برخی رسانه‌ها گفت: هر دو هفته یکبار تهیه کنندگان صدا و سیما تغییر می‌کنند و کاسبی راه انداخته‌اند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه ما هرگز با شانس به المپیک صعود نکردیم در حالی که چین با ٣٠ میلیون دلار به المپیک نرفته است، گفت: ما از هیچ سخت افزاری برخوردار نیستیم اما در عین حال باید ضعف‌های فنی خود را تا جایی که امکان دارد برطرف کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی