رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 آبان 1401 - 11:57
  • کد خبر : ۱۴۲۰۸
  • چاپ خبر : مهدی طارمی سلطان پاس گل لیگ برتر فوتبال پرتغال لقب گرفت

مهدی طارمی سلطان پاس گل لیگ برتر فوتبال پرتغال لقب گرفت

در دیدار شب گذشته باشگاه پورتو، مهدی طارمی سلطان پاس گل لیگ برتر فوتبال پرتغال لقب گرفت. به گزارش یاریزان؛ مهدی طارمی در بازی شب گذشته پورتو مقابل بوآویشتا در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال یک پاس گل داد تا تیمش در نهایت با نتیجه 4 بر یک پیروز میدان شود. در این مسابقه مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو ۷۹ دقیقه در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد و توانست پاس گل دوم تیمش را هم ارسال کند. در همین رابطه زاچ لووی خبرنگار آمریکایی به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و از رکورد این بازیکن خبر داد. طارمی با پاس گل شب گذشته خود تعداد پاس های گل خود را به عدد 5 رساند تا تنها بازیکنی باشد که این تعداد پاس گل را در لیگ برتر پرتغال داده باشد. مهدی طارمی در شرایط کنونی سلطان پاس گل لیگ پرتغال است. در گلزنی هم تنها گونسالو راموس و واران ناوارو با 7 گل زده تنها یک گل از طارمی بیشتر در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساندند.

در دیدار شب گذشته باشگاه پورتو، مهدی طارمی سلطان پاس گل لیگ برتر فوتبال پرتغال لقب گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در دیدار شب گذشته باشگاه پورتو، مهدی طارمی سلطان پاس گل لیگ برتر فوتبال پرتغال لقب گرفت.

به گزارش یاریزان؛ مهدی طارمی در بازی شب گذشته پورتو مقابل بوآویشتا در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال یک پاس گل داد تا تیمش در نهایت با نتیجه ۴ بر یک پیروز میدان شود.

 

------------------------------------

در این مسابقه مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو ۷۹ دقیقه در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد و توانست پاس گل دوم تیمش را هم ارسال کند.

در همین رابطه زاچ لووی خبرنگار آمریکایی به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و از رکورد این بازیکن خبر داد. طارمی با پاس گل شب گذشته خود تعداد پاس های گل خود را به عدد ۵ رساند تا تنها بازیکنی باشد که این تعداد پاس گل را در لیگ برتر پرتغال داده باشد.

مهاجم بوشهری تیم فوتبال پورتو در شرایط کنونی سلطان پاس گل لیگ پرتغال است. در گلزنی هم تنها گونسالو راموس و واران ناوارو با ۷ گل زده تنها یک گل از وی بیشتر در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساندند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی