رفتن به بالا
  • سه شنبه - 23 فروردین 1401 - 09:45
  • کد خبر : ۱۲۱۷۳
  • چاپ خبر : مهدی حاتمی : جوایز نقدی مسابقات IFBB یک فرصت فوق العاده برای قهرمانان است

مهدی حاتمی : جوایز نقدی مسابقات IFBB یک فرصت فوق العاده برای قهرمانان است

مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: موفقیت قهرمانانی همچون ایوب بسامی و سامان در رقابت های IFBB می تواند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشد. به گزارش یاریزان؛ مهدی حاتمی در خصوص برگزاری نشست با رییس فدراسیون اظهار داشت: در جلسه ای که با دکتر نصیرزاده داشتم، درخواست میزبانی کرمانشاه را برای مسابقات انتخابی تیم ملی در سال جاری ارائه کردم. البته ایشان موافقت با این درخواست را منوط به تایید هیات رییسه فدراسیون دانستند. به هر حال امیدوارم در صورت اعطای میزبانی به کرمانشاه، بتوانیم میزبان خوبی برای قهرمانان کشورمان باشیم. وی افزود: نکته ای که در جلسه مطرح شد و بسیار برایم جالب بود، مرور تقویم مسابقات IFBB بود که فکر می کنم در یک سال حدود 40 تا 50 مسابقه زیر نظر این فدراسیون برگزار می شود. من تقویم مسابقات را یادداشت کردم تا بعد از بازگشت به استان، به اطلاع ورزشکاران برسانم. همانطور که می دانید در حال حاضر دو تن از قهرمانان ایران و اوورال های کاپ آسیا اهل استان کرمانشاه هستند. ایوب بسامی و سامان الفتی این شانس را دارند که با شرکت در مسابقات IFBB و در صورتی که دو بار دیگر اوورال شوند، جایزه ای حدود 40 تا 50 هزار دلار دریافت کنند. این یک فرصت فوق العاده برای ورزشکاران ایرانی است. قهرمان پرورش اندام جهان همچنین تصریح کرد: به جز مسابقات آسیایی و جهانی که ورزشکاران در قالب تیم ملی اعزام می شوند، مسابقات بین المللی دیگر و گرندپریکس ها در طول سال فرصت بسیار خوبی است که ورزشکاران ایرانی در آن ها شرکت کنند و جوایز دلاری خوبی برنده شوند. قطعا حضور قهرمانانی همچون ایوب بسامی و سامان الفتی در این رقابت ها می تواند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشد. حاتمی در ادامه با اشاره به تجلیل از قهرمانان کاپ آسیا گفت: ما در بازگشت از مسابقات کاپ آسیایی کیش، در کرمانشاه از قهرمانان خوبمان استقبال کردیم و مراسم تجلیلی را هم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برای آن ها در حد توانمان برگزار کردیم. نشان دادیم که اگر ورزشکاران در مسیر درستی حرکت کنند، ما حامی آن ها هستیم و تا آخر حمایتشان می کنیم.

مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: موفقیت قهرمانانی همچون ایوب بسامی و سامان در رقابت های IFBB می تواند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: موفقیت قهرمانانی همچون ایوب بسامی و سامان در رقابت های IFBB می تواند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشد.

به گزارش یاریزان؛ مهدی حاتمی در خصوص برگزاری نشست با رییس فدراسیون اظهار داشت: در جلسه ای که با دکتر نصیرزاده داشتم، درخواست میزبانی کرمانشاه را برای مسابقات انتخابی تیم ملی در سال جاری ارائه کردم. البته ایشان موافقت با این درخواست را منوط به تایید هیات رییسه فدراسیون دانستند. به هر حال امیدوارم در صورت اعطای میزبانی به کرمانشاه، بتوانیم میزبان خوبی برای قهرمانان کشورمان باشیم.

 

------------------------------------

وی افزود: نکته ای که در جلسه مطرح شد و بسیار برایم جالب بود، مرور تقویم مسابقات IFBB بود که فکر می کنم در یک سال حدود ۴۰ تا ۵۰ مسابقه زیر نظر این فدراسیون برگزار می شود. من تقویم مسابقات را یادداشت کردم تا بعد از بازگشت به استان، به اطلاع ورزشکاران برسانم. همانطور که می دانید در حال حاضر دو تن از قهرمانان ایران و اوورال های کاپ آسیا اهل استان کرمانشاه هستند. ایوب بسامی و سامان الفتی این شانس را دارند که با شرکت در مسابقات IFBB و در صورتی که دو بار دیگر اوورال شوند، جایزه ای حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار دریافت کنند. این یک فرصت فوق العاده برای ورزشکاران ایرانی است.

قهرمان پرورش اندام جهان همچنین تصریح کرد: به جز مسابقات آسیایی و جهانی که ورزشکاران در قالب تیم ملی اعزام می شوند، مسابقات بین المللی دیگر و گرندپریکس ها در طول سال فرصت بسیار خوبی است که ورزشکاران ایرانی در آن ها شرکت کنند و جوایز دلاری خوبی برنده شوند. قطعا حضور قهرمانانی همچون ایوب بسامی و سامان الفتی در این رقابت ها می تواند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشد.

حاتمی در ادامه با اشاره به تجلیل از قهرمانان کاپ آسیا گفت: ما در بازگشت از مسابقات کاپ آسیایی کیش، در کرمانشاه از قهرمانان خوبمان استقبال کردیم و مراسم تجلیلی را هم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برای آن ها در حد توانمان برگزار کردیم. نشان دادیم که اگر ورزشکاران در مسیر درستی حرکت کنند، ما حامی آن ها هستیم و تا آخر حمایتشان می کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی بار دیگر با اشاره به تقویم شلوغ فدراسیون IFBB خاطرنشان کرد: مسابقات IFBB در طول سال در نقاط مختلف دنیا برگزار می شود و در سطح حرفه ای هم جوایز نقدی قابل توجهی دارد. من مطمئنم با استقبال ورزشکاران ایرانی از این رقابت ها عنوان اوورالی در اکثر مسابقات به بچه های ما می رسد. کسب جوایز ۴۰ تا ۵۰ هزار دلاری در طول یک سال یک فرصت عالی است و من همه قهرمانان را به این چالش دعوت می کنم.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در پایان افزود: جدا از مسائل مادی، پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر ورزشکاری افتخار است. من بارها گفتم که حتی اگر به مسترالمپیا هم برسی، اما حضور در تیم ملی را تجربه نکنی، فایده ای ندارد. در ضمن یکی از اتفاقات مهم در فدراسیون IFBB مساله نظارت بر دوپینگ است. من وقتی در بخش آماتوری مسابقه می دادم، فکر می کنم در سال ۸۶ یا ۸۷ حدود ۶ بار تست دوپینگ دادم و همین باعث شد که الان در ۴۰ سالگی در سلامت کامل باشم. به نظرم مساله نظارت بر دوپینگ در فدراسیون IFBB بسیار معقول تر و دلپذیرتر است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی