رفتن به بالا
  • یکشنبه - 2 مهر 1402 - 17:02
  • کد خبر : ۱۶۶۹۹
  • چاپ خبر : مهاجرت اجباری ستاره ها بعد از عدم حمایت از بسکتبال بانوان کردستان

مهاجرت اجباری ستاره ها بعد از عدم حمایت از بسکتبال بانوان کردستان

به گزارش یاریزان؛ پریسا کرمی بسکتبالیست شایسته کردستانی و عضو سابق تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان همراه این تیم عنوان قهرمانی را بدست آورد، طی قراردادی به یک تیم عراقی پیوست. این بانوی کردستانی با امضای قرارداد با تیم آفرودیت عراق که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته دوم این کشور را کسب کرده است، به صورت رسمی به جمع لژیونرهای ایرانی پیوست. گفتنی است؛ پریسا کرمی بانوی بسکتبالیست سنندجی حضور در تیم های تیروژ حیات کردستان و شهرداری گرگان در سوپر لیگ بسکتبال بانوان و همچنین حضور در چندین دوره اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

پس از پیوستن بسکتبالیست سنندجی به تیم ذوب آهن اصفهان، پیشبینی می شود بازیکنانی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر ایران شده بودند بصورت اجباری به سایر شهر ایران مهاجرت کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از پیوستن بسکتبالیست سنندجی به تیم ذوب آهن اصفهان، پیشبینی می شود بازیکنانی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر ایران شده بودند بصورت اجباری به سایر شهر ایران مهاجرت کنند.

به گزارش یاریزان؛ تیم بسکتبال بانوان تیروژحیات بعنوان نماینده استان کردستان در رقابت های فصل گذشته با ترکیبی عمدتا بومی بازیکنان و کادر فنی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران شد.

 

------------------------------------

پریسا کرمی یکی از ستاره های این تیم بود که با درخشش خود سهم بسزایی در کسب این عنوان داشت.

این بسکتبالیست سنندجی روز گذشته با عقد قراردادی به تیم ذوب آهن پیوست تا پس از عدم حمایت مسئولان و انصراف اسپانسر فصل گذشته مجبور به مهاجرت دوباره به سایر شهر های ایران شود.

هرچند پریسا کرمی که یکی از بهترین های حال حاضر بسکتبال بانوان ایران محسوب می شود پیشتر نیز در تیم هایی همچون شهرداری گرگان و شرکت ملی گاز تهران در لیگ برتر ایران حضور داشته است و همراه با تیم کوشا سپهر سبلان، شرکت در مسابقات غرب آسیا را نیز در کارنامه خود دارد و نمی توان مهاجرت وی را چیزی تازه و غیر ممکن دانست اما شاید اگر به همراه سایر بازیکنان در شهر خود می ماند، می توانست برگ دیگری را از قهرمانی ورزش کردستان در تاریخ ثبت کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در لیگ کشور عراق نیز پیراهن تیم آفرودیت را برتن کرد و در چند سال گذشته به اردوی های تیم ملی ایران نیز دعوت شده است.

با این تفاسیر باید منتظر بود تا دیگر بسکتبالیست های بومی این تیم نیز که مدال قهرمانی ایران را در خانه خود قاب کرده بودند به سایر استان های کشور مهاجرت کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی