رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 تیر 1400 - 19:55
  • کد خبر : ۱۰۸۳۳
  • چاپ خبر : مهاباد قهرمان جام ستارگان کیک بوکسینگ استان آذربایجان‌غربی شد
با کسب هشت کمربند قهرمانی؛

مهاباد قهرمان جام ستارگان کیک بوکسینگ استان آذربایجان‌غربی شد

به گزارش یاریزان؛ شیرکو نیک‌وند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت با حضور ۴۰ ورزشکار برتر و عنوان دار این رشته به میزبانی این شهرستان برگزار شد. وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم کیک بوکسینگ مهاباد صاحب هشت عنوان قهرمانی شد و مقام نخست این دوره از رقابت ها کسب کرد. رییس هیات ورزش‌های رزمی مهاباد اظهار داشت: پس از مهاباد تیم های ارومیه و نقده به ترتیب هر کدام با کسب چهار و سه مقام اولی در جایگاه دوم و سوم جام ستارگان کیک بوکسینگ استان آذربایجان‌غربی قرار گرفتند. نیک‌وند با اشاره به اینکه این مسابقات بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد، بیان کرد: به نفرات برتر هر وزن کمربند قهرمانی و لوح قدردانی اهدا شد.

رییس هیات ورزش‌های رزمی مهاباد گفت: تیم کیک بوکسینگ این شهرستان با کسب هشت کمربند قهرمانی، عنوان نخست جام ستارگان آذربایجان‌غربی را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات ورزش‌های رزمی مهاباد گفت: تیم کیک بوکسینگ این شهرستان با کسب هشت کمربند قهرمانی، عنوان نخست جام ستارگان آذربایجان‌غربی را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ شیرکو نیک‌وند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت با حضور ۴۰ ورزشکار برتر و عنوان دار این رشته به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم کیک بوکسینگ مهاباد صاحب هشت عنوان قهرمانی شد و مقام نخست این دوره از رقابت ها کسب کرد.

رییس هیات ورزش‌های رزمی مهاباد اظهار داشت: پس از مهاباد تیم های ارومیه و نقده به ترتیب هر کدام با کسب چهار و سه مقام اولی در جایگاه دوم و سوم جام ستارگان کیک بوکسینگ استان آذربایجان‌غربی قرار گرفتند.

نیک‌وند با اشاره به اینکه این مسابقات بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد، بیان کرد: به نفرات برتر هر وزن کمربند قهرمانی و لوح قدردانی اهدا شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی