رفتن به بالا
  • جمعه - 20 مرداد 1402 - 10:57
  • کد خبر : ۱۶۳۱۳
  • چاپ خبر : مهاباد آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری مردان ایران است

مهاباد آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری مردان ایران است

به گزارش یاریزان؛ حسن عباسی روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای ورزشی و تربیت بدنی اظهار کرد: حمایت لازم از برگزاری برنامه های ورزشی که در راستای معرفی شهرستان و شکوفایی استعدادهای ورزشی باشد، از طرف مدیریت شهری انجام خواهد شد. وی اضافه کرد: منابع مالی و امکانات رفاهی و خوابگاهی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر این اردو تدارک دیده شده و از این بابت نگرانی وجود ندارد. مقام عالی شهرستان با اشاره به حمایت از سایر ورزش ها و قهرمانان ملی نیز گفت: قدردانی از مدال آوران و ورزشکاران شاخص شهرستان نیز در بخش های مختلف در دستور کار قرار دارد و توجه کافی به همه آنان خواهد شد. عباسی با بیان اینکه ورزش بر روحیه و اراده انسان تاثیر مستقیم دارد، بیان کرد: هم اکنون سالن تیراندازی و خانه کشتی با 21 میلیارد ریال هزینه آماده بهره برداری است. وی افزود: همچنین هشت زمین ورزشی در دست اقدام بوده و از طرفی تلاش می کنیم توسعه فضاهای ورزشی را در محلات مختلف شهری به ویژه در مناطق محروم ارتقا دهیم. رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی در این جلسه گفت: ورزشکاران مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب 12 مدال از مجموع 21 مدال کشور و کسب عنوان قهرمانی کشور در بخش تیمی درخشیدند. بابک مرادزاده ضمن قدردانی از فرماندار ویژه مهاباد و مجموعه مدیریت شهری افزود: با برگزاری این اردو در مهاباد، تجهیزات مورد نیاز رشته وزنه برداری برای 50 سال آینده در این شهرستان تامین خواهد شد. اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی و آسیایی، 27 مردادماه جاری در شهر مهاباد برگزار خواهد شد. این اردو با حضور بیش از 25 نفر از ورزشکاران ملی پوش و کادر فنی به مدت 40 روز در سالن تخصیصی وزنه برداری مهاباد واقع در شهرک کارمندان برپا می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد: مهاباد آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری می باشد و منابع مالی و امکانات رفاهی و خوابگاهی مناسب فراهم شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد: آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری هستیم و منابع مالی و امکانات رفاهی و خوابگاهی مناسب فراهم شده است.

به گزارش یاریزان؛ حسن عباسی روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای ورزشی و تربیت بدنی اظهار کرد: حمایت لازم از برگزاری برنامه های ورزشی که در راستای معرفی شهرستان و شکوفایی استعدادهای ورزشی باشد، از طرف مدیریت شهری انجام خواهد شد.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: منابع مالی و امکانات رفاهی و خوابگاهی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر این اردو تدارک دیده شده و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

مقام عالی شهرستان با اشاره به حمایت از سایر ورزش ها و قهرمانان ملی نیز گفت: قدردانی از مدال آوران و ورزشکاران شاخص شهرستان نیز در بخش های مختلف در دستور کار قرار دارد و توجه کافی به همه آنان خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه ورزش بر روحیه و اراده انسان تاثیر مستقیم دارد، بیان کرد: هم اکنون سالن تیراندازی و خانه کشتی با ۲۱ میلیارد ریال هزینه آماده بهره برداری است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: همچنین هشت زمین ورزشی در دست اقدام بوده و از طرفی تلاش می کنیم توسعه فضاهای ورزشی را در محلات مختلف شهری به ویژه در مناطق محروم ارتقا دهیم.

رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی در این جلسه گفت: ورزشکاران مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب ۱۲ مدال از مجموع ۲۱ مدال کشور و کسب عنوان قهرمانی کشور در بخش تیمی درخشیدند.

بابک مرادزاده ضمن قدردانی از فرماندار ویژه مهاباد و مجموعه مدیریت شهری افزود: با برگزاری این اردو در مهاباد، تجهیزات مورد نیاز رشته وزنه برداری برای ۵۰ سال آینده در این شهرستان تامین خواهد شد.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی و آسیایی، ۲۷ مردادماه جاری در شهر مهاباد برگزار خواهد شد.

این اردو با حضور بیش از ۲۵ نفر از ورزشکاران ملی پوش و کادر فنی به مدت ۴۰ روز در سالن تخصیصی وزنه برداری مهاباد واقع در شهرک کارمندان برپا می‌شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی