رفتن به بالا
  • شنبه - 27 خرداد 1396 - 15:06
  • کد خبر : ۲۳۳۹
  • چاپ خبر : ملی پوش قایقران مهابادی : روند امیدوارکننده ای در اردوی اسپانیا دارم
پیش از مسابقات انتخابی المپيک ژاپن؛

ملی پوش قایقران مهابادی : روند امیدوارکننده ای در اردوی اسپانیا دارم

  ملی پوش قایقران مهابادی در خصوص اردوی خود در کشور اسپانیا گفت: اردویی هم اکنون که در آن حضور دارم زیر نظر مربی ایتالیایی لوکا دووتی و ورزشکارانی از اسپانیا، ایرلند، کانادا، آرزژانتین، ترکیه، کرواسی، سوئیس در حال برگزاری هست.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی ملی پوش قایقران مهابادی هدف از اردوی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوش قایقران مهابادی در خصوص اردوی خود در کشور اسپانیا گفت: اردویی هم اکنون که در آن حضور دارم زیر نظر مربی ایتالیایی لوکا دووتی و ورزشکارانی از اسپانیا، ایرلند، کانادا، آرزژانتین، ترکیه، کرواسی، سوئیس در حال برگزاری هست.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی ملی پوش قایقران مهابادی هدف از اردوی خود را آمادگی و حضور موفق در مسابقات جهانی مجارستان در شهریورماه امسال و انتخابی المپیک ژاپن دانست و ادامه داد: اولین دوره انتخابی المپیک شهریور سال آینده در دانمارک برگزار می شود و غیر از این مسابقات بازیهای آسیایی اندونزی نیز پیش رو است که امیدوارم با قدرت در آن شرکت کنم.

 

وی در خصوص تمرینات آمادگی خود اظهار داشت: خداروشکر تمرینات به صورت خیلی عالی در بعد تمرین روی آب، وزنه، هوازی و دوچرخه به صورت برنامه ریزی شده ادامه دارد و پیشرفت خیلی خوبی را در مسابقاتی که بین خودمان به صورت تمرینی برگزار کردیم داشته ام و مربیان رضایت کامل را دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

احمدی ادامه داد: در تمرینات سرعتی قایق نیز در بادهای زیاد و کم لوکا و آنالیزر تیم از سرعت قایقم راضی بوده و نسبت به حریفان سرعت قایق خوبی پیدا کرده ام و خداروشکر روند امیدوار کننده ایی را سپری کرده ام.

 

ملی پوش قایقران مهابادی تاکید کرد: تمرینات سخت ادامه دارد و انشالله بتوانم نتایج این زحمات رو با نتیجه درخشان در مسابقات پیش رو بگیرم.

 

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از امینی رئیس فدراسیون قایقرانی، مرادی دبیرکل و اتابکی رئیس کمیته بادبانی نهایت تشکر را بکنم چراکه  اگر کمک بزرگان نبود الان در این شرایط خوب تمرینی نبودم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی