رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 اردیبهشت 1399 - 23:50
  • کد خبر : ۶۶۸۴
  • چاپ خبر : ملی پوش بادبانی ایران : تعویق زمان المپیک را یک فرصت می‌بینم

ملی پوش بادبانی ایران : تعویق زمان المپیک را یک فرصت می‌بینم

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

ملی پوش بادبانی ایران : در خصوص فیزیک بدنی وبحث روانشناسی خود بیشتر تحقیق کرده ام و از تعویق زمان المپیک به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوش بادبانی ایران : در خصوص فیزیک بدنی وبحث روانشناسی خود بیشتر تحقیق کرده ام و از تعویق زمان المپیک به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنم.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی ایران اظهار کرد: تعویق زمان المپیک خبر خوبی برایم نبود، اما یکی از بهترین تصمیم‌هایی بود که برای سلامت مردم و هم برای سلامتی ورزشکار‌ها گرفته شد. یک سری برنامه‌ها برای انتخابی المپیک داشتیم که برنامه ریزی‌ها به هم خورد و مقداری با ضرر مالی روبرو شدیم، از این جهت ناراحت کننده بود.

 

------------------------------------

او با اشاره به تعویق زمان المپیک ادامه داد: با تعویق زمان مسابقات المپیک وقت بیشتری برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک داریم. یک سال فرصت است که با برنامه ریزی جدید و خیلی قوی شروع کنیم. فرصت خوبی است تا این یک سال را به بهترین شکل استفاده کرد .

احمدی افزود: حدود ۴۰ روز است که در قرنطینه به سر می‌برم. علاوه بر این که تمرین نکردن در دریا بر عملکرد من تاثیر گذار بوده، بر روی عملکرد همه ورزشکاران تاثیر گذاشته است و این موضوع با این شرایط پیش آمده طبیعی است. اکنون ساکن کشور اسپانیا در شهر والنسیا هستم و در کمپ تمرینی، تمرینات فیزیکی را انجام می‌دهیم. به این صورت که با مربی و دیگر ورزشکاران در قرنطینه هستیم و کاملا تمریناتمان را انجام می‌دهیم و هرگز رفت و آمدی نداریم.

احمدی ادامه داد: مربی همراه با تیم است و خانه او در والنسیا قرار دارد. مربی تیم با مدرک تردد که از شهرداری و دولت گرفته است مرتب به ما ورزشکاران سر می‌زند و زیر نظر او تمرینات فیزیکی – بدنی را انجام می‌دهیم. او تمرینات مسابقات المپیک‌های گذشته و تمرین های خودمان را تجزیه و تحلیل می‌کند و در کنار تیم حضور مستمر دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او گفت: با توجه به این شرایط در طول روز نمی‌شود مانند گذشته تمرین کنم، قبل از زمان قرنطینه روزی ۶ تا ۷ ساعت تمرین داشتم. حال با این شرایط روزانه حدود ۳ ساعت تمرین می‌کنم. چون شرایط سخت و خسته کننده است، تمرینات مانند گذشته قابل مقایسه نیست. قبل از شیوع ویروس کرونا زمان بیشتری در دریا بودم و یا دوچرخه سواری و تمرینات بدنسازی را انجام می‌دادم. اکنون در ایران نیستم که بتوانم از فدراسیون تجهیزات بگیرم، ولی خدا را شکر اینجا همه امکانات برای تمرین فراهم است و هیچ مشکلی ندارم.

ملی پوش بادبانی کشورمان با اشاره به کیفیت تمرین هایش در این روز‌های قرنطینه اظهار کرد: چون رشته ورزشی ام قایقرانی است، کیفیت تمرین با توجه به اینکه در دریا تمرین می‌کردم خیلی تغییر کرده است. اما در بحث فیزیک بدنی سعی خود را کرده ام تا بدنم را کاملا آماده نگه دارم تا بر روی فرم باشم. در خصوص فیزیک بدنی و بحث روانشناسی خود بیشتر تحقیق کرده ام و از این تغییر به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنم.

احمدی با اشاره به عواقب ورزش نکردن در روز‌های قرنطینه ادامه داد: برای من که در سطح المپیکی تمرین و مسابقه دارم خیلی مهم است که هر روز ورزش کنم و سطح آمادگی خود را حفظ کنم. رشته بادبانی هیچ روز آن در دریا مثل روز قبل نیست و یکی از رشته‌هایی است که باید هر روز تمرین داشته باشیم و هر روز برای تمرین کردن به دریا برویم.

او گفت: بعد از شکست کرونا، اولین کاری که انجام می‌دهم برای تمرین همراه با دیگر قایقرانان به دریا می‌رویم، زیرا دوری ما از دریا مقداری زیاد شده است. دل کندن از دریا برای قایقران هاخیلی سخت است.

ملی پوش بادبانی کشورمان افزود: خدا را شکر در سلامت کامل هستم. هیچ چیزی به اندازه سلامتی مهم نیست. آرزویم این است که به زودی تمام مردم دنیا و مردم عزیز کشورمان از این شرایط سخت کرونایی خارج شوند.

احمدی ادامه داد: از کادر درمانی که در خط مقدم دفاع با این بیماری مقابله می‌کنند تشکر می‌کنم. همه کادر درمانی دنیا مخصوصا کادر پزشکی درمانی کشور عزیزمان نشان دادند چه قشر مهمی هستند و اکنون به نیاز آن‌ها بیش از قبل پی بردیم. دست تمامی پرستاران را می‌بوسم که فرشتگان نجات ما هستند. زندگی و سلامتی را در این شرایط سخت مدیون آن‌ها هستیم. ان شاالله همیشه زنده و سلامت باشند.

 

خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی