رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 بهمن 1401 - 17:23
  • کد خبر : ۱۵۰۶۸
  • چاپ خبر : ملی پوشان فوتسال ایران قهرمان تورنمنت کافا بانوان ۲۰۲۳ شدند

ملی پوشان فوتسال ایران قهرمان تورنمنت کافا بانوان ۲۰۲۳ شدند

ملی پوشان فوتسال ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافابرابر میزبان به میدان رفتند که با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و ازبکستان در تورنمنت کافا امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ۱۵.۳۰ به وقت تهران برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه۵ بر ۴ برنده این دیدار شدند و عنوان دومین دوره از مسابقات فوتسال بانوان کافا را به خود اختصاص دادند. ملی پوشان ایران سال گذشته با شکست تیمهای ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان در شهر تاشکند، قهرمان شدند. گفتی است، گل های ایران را سارا شیربیگی (۲) گل، مهسا کمالی(۲) گل و فرشته کریمی به ثمر رساندند. سارا شیربیگی فوتسالیست کرمانشاهی آسیا با بثمر رساندن هشت گل در این مسابقات بعنوان خانم گل دست یافت. حدود ۲۰۰ تماشاگر ایرانی و ازبکستانی این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و به تشویق بازیکنان تیم های خود پرداختند. لازم به توضیح است، تاجیکستان با شکست قرقیزستان عنوان سوم را کسب کرد.

ملی پوشان فوتسال ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافابرابر میزبان به میدان رفتند که با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوشان فوتسال ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافا برابر میزبان به میدان رفتند که با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و ازبکستان در تورنمنت کافا امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ۱۵.۳۰ به وقت تهران برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه۵ بر ۴ برنده این دیدار شدند و عنوان دومین دوره از مسابقات فوتسال بانوان کافا را به خود اختصاص دادند.

 

------------------------------------

ملی پوشان ایران سال گذشته با شکست تیمهای ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان در شهر تاشکند، قهرمان شدند.

گفتی است، گل های ایران را سارا شیربیگی (۲) گل، مهسا کمالی(۲) گل و فرشته کریمی به ثمر رساندند.

سارا شیربیگی فوتسالیست کرمانشاهی تیم ملی ایران با بثمر رساندن هشت گل در این مسابقات بعنوان خانم گل دست یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حدود ۲۰۰ تماشاگر ایرانی و ازبکستانی این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و به تشویق بازیکنان تیم های خود پرداختند.

لازم به توضیح است، تاجیکستان با شکست قرقیزستان عنوان سوم را کسب کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی