رفتن به بالا
  • شنبه - 8 شهریور 1399 - 11:33
  • کد خبر : ۷۵۴۱
  • چاپ خبر : ملی‌پوش پاراقایقرانی: کرونا موجب اُفت بدنی‌ام شده است
شرایطم برای حضور در پارالمپیک توکیو مناسب بود؛

ملی‌پوش پاراقایقرانی: کرونا موجب اُفت بدنی‌ام شده است

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

اولین ورزشکار پارالمپیکی ایران در رشته قایقرانی گفت: شرایطم برای حضور در پارالمپیک توکیو مناسب بود اما شیوع ویروس کرونا باعث دوری چهار ماهه‌ام از تمرینات و افت بدنی‌ام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین ورزشکار پارالمپیکی ایران در رشته قایقرانی گفت: شرایطم برای حضور در پارالمپیک توکیو مناسب بود اما شیوع ویروس کرونا باعث دوری چهار ماهه‌ام از تمرینات و افت بدنی‌ام شد.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا با اشاره به دور دوم تمرینات خود در دریاچه ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در حال برگزاری دومین اردوی خود در دریاچه آزادی هستم هرچند که این اردو غیرمتمرکز است. خوشبختانه در حال طی کردن روند خوبی در تمرینات هستم اما واقعیتی که وجود دارد این است که هنوز نتوانسته‌ام به میزان آمادگی بدنی قبل از شیوع ویروس کرونا برسم.

 

------------------------------------

بهروزی‌راد ادامه داد:‌تصمیم فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی‌پارالمپیک بر این بود که این اردو برای من برگزار شود. تمام هزینه‌های اردو نیز بر عهده این ۲ نهاد ورزشی است.

تنها زن پارالمپیکی قایقرانی درباره تمریناتش گفت: یک آسیب‌دیدگی جزیی داشتم که مدتی تمریناتم را متوقف کرد و این وقفه کمی من را از آمادگی جسمانی دور نگاه داشت که با درمان آن مصدومیت، شرایطم رو به بهبود است. تمام تلاشم این است که تا شروع پاراالمپیک بتوانم خود را در بالاترین سطح نگه دارم. امیدوارم در توکیو بتوانم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم.

بهروزی راد با اشاره به سختی تمرینات پس از دوران کرونا عنوان کرد: تمریناتم را در حالی آغاز کردم که حدود چهار ماه از قایق و پارو دور بودم و برایم سخت بود تا بتوانم به آمادگی قبل از شیوع ویروس کرونا برسم لذا در دور اول تمرین وارد فاز استقامت و قدرت شدم و در ادامه به دنبال رسیدن به رکورد خود در قایقرانی هستم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان با اشاره به فراگیری ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی برای مصون ماندن از این ویروس عنوان کرد:‌ خودم به شخصه پروتکل‌های بهداشتی را در دریاچه آزادی رعایت می‌کنم و تا به امروز مشکل خاصی نداشته‌ام.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی