رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 بهمن 1399 - 12:11
  • کد خبر : ۹۴۳۴
  • چاپ خبر : ملی‌پوش ایلامی المپیکی تیراندازی: با این تعداد فشنگ نمی‌توان در حد رقبا انتظار داشت
در حاشیه بازدید اعضای فراکسیون زنان از اردوی تیم ملی؛

ملی‌پوش ایلامی المپیکی تیراندازی: با این تعداد فشنگ نمی‌توان در حد رقبا انتظار داشت

پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان بعنوان سه تیرانداز ایلامی جهت کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

ملی‌پوش ایلامی المپیکی تیراندازی گفت: تعداد فشنگ‌های ما خیلی کم است و نمی‌توان با این تعداد فشنگ انتظار داشت در حد رقبا رکوردهای خوبی کسب کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی‌پوش ایلامی المپیکی تیراندازی گفت: تعداد فشنگ‌های ما خیلی کم است و نمی‌توان با این تعداد فشنگ انتظار داشت در حد رقبا رکوردهای خوبی کسب کنیم.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، آرمینا صادقیان در حاشیه بازدید اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس از اردوی تیم ملی، در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار کرد: اردوها از پنج‌شنبه شروع شد و شروع خوبی داشتیم. امیدواریم شرایط همین شکلی پیش رود و بتوانیم در مسابقات آینده و لیگ نتایج خوبی بگیریم‌.

 

------------------------------------

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی در خصوص مسابقات لیگ و آزاد گفت: این مسابقات خیلی تاثیرگذار بود. ما قبل از این مسابقات در رقابت‌های انلاین شرکت کرده بودیم اما شرکت در مسابقات حضوری تاثیرش بیشتر است. در مسابقات حضوری بهتر می‌توانیم خودمان را بسنجیم و شرایط مسابقه را بهتر احساس خواهیم کرد. این مسابقات به ما کمک می‌کند تا رکوردهایمان را روز به روز افزایش دهیم و برای مسابقات برون مرزی و المپیک آمادگی پیدا کنیم.

صادقیان در خصوص حضور در مسابقات آنلاین گفت: نمی‌توان گفت فشار روانی در مسابقات آنلاین کمتر است‌ به هر حال باید رکورد خوبی بزنیم تا مقام کسب کنیم. در حال حاضر در شرایط نسبتا خوبی هستیم و با برنامه‌ریزی سرمربی‌مان الهام هاشمی مطمئنا در المپیک بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

وی در خصوص زمان رسیدن به اوج آمادگی ملی‌پوشان گفت: هنوز به اوج آمادگی نرسیده‌ایم. پله به پله پیش می‌رویم تا به نقطه اوج خود برسیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی‌پوش ایلامی المپیکی تیراندازی در خصوص حضور در مسابقات برون مرزی گفت: هنوز مشخص نیست دقیقا چطور باشد اما گویا اواخر اسفند مسابقات جام جهانی هند در پیش است که هنوز مشخص نیست برگزار خواهد شد یا خیر.

صادقیان در خصوص اردوی آمادگی در آلمان گفت: مشخص نیست و نمی‌دانم چه زمانی خواهد بود.

وی در خصوص مشکل کمبود فشنگ گفت: امیدواریم که بهتر شود. فشنگ در حال حاضر داریم اما خیلی کم است. ما روزی تقریبا ۵۰ یا ۶۰ تیر می‌زنیم. حریفان ما روزی بین ۲۰۰ یا ۲۵۰ می‌زنند. تعداد فشنگ‌های ما خیلی کم است و نمی‌توان با این تعداد انتظار داشت که در حد رقبا رکوردهای خوبی بزنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی