رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 مهر 1401 - 21:54
  • کد خبر : ۱۳۶۹۵
  • چاپ خبر : معرفی نفرات برتر مسابقات آبهای آرام المپیاد استعدادهای برتر پسران

معرفی نفرات برتر مسابقات آبهای آرام المپیاد استعدادهای برتر پسران

مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان زیر۲۳ و جوانان به میزبانی بندر انزلی برگزار می شود.

المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته آبهای آرام پسران ایران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته آبهای آرام پسران ایران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ المپیاد استعدادهای برتر رشته آبهای آرام در بخش پسران امروز ۱۹ مهر به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مسابقات ورزشکارانی از ۲۰ استان هرمزگان، زنجان، لرستان، گیلان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، مرکزی، یزد، خوزستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، البرز، تهران، گلستان، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری در دو رده سنی رقابت کردند.

 

مسابقات آبهای آرام در مواد ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دور مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال انجام و با معرفی نفرات برتر به شرح ذیل پایان یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کانوی ۵۰۰ متر گروه سنی الف پارسا علیان از مازندران با زمان ۲:۲۵.۸۸ دقیقه مدال طلا، عرشیا اقلیمی از گیلان با زمان ۲:۴۲.۱۸ دقیقه مدال نقره و ابوالفضل آدین از بوشهر با زمان ۲:۴۴.۶۹ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در کانوی ۵۰۰ متر گروه سنی ب عرفان زریوند از آذربایجان شرقی با زمان ۳:۰۲.۱۰ دقیقه مقام اول و آرتین سرتکی از هرمزگان با زمان ۵:۳۹.۳۹ دقیقه مقام دوم را به دست آوردند.

در کایاک ۵۰۰ متر گروه سنی ب آریا سفید‌گر از تهران با زمان ۲:۱۴.۴۸ دقیقه، آرمین آدین از بوشهر با زمان ۲:۳۲.۴۹ دقیقه و رضا عظمی از گیلان با زمان ۲:۳۳.۷۵ دقیقه صاحب مدال شدند.

در کایاک ۵۰۰ متر گروه سنی الف محمدیاسین نقوی از گیلان با زمان ۲:۰۸۰.۴۲ دقیقه مقام اول، احسان آذرفیروز از بوشهر با زمان ۲:۰۸.۶۲ دقیقه مقام دوم و امیرمهدی سرخوش از آذربایجان غربی با زمان ۲:۱۳.۹۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک ۲۰۰ متر گروه سنی الف امیرحسین حق‌پناه از مازندران با زمان ۴۷.۹۵ ثانیه، ابوالفضل جنبی از گیلان با زمان ۴۸.۳۰ ثانیه و پوریا قبادنیا از تهران با زمان ۵۲.۲۷ ثانیه اول تا سوم شدند.

در کانوی ۲۰۰ متر گروه سنی الف محمد عقیلی از همدان با زمان ۵۴.۴۱ ثانیه مدال طلا، هیراد صمدی از مازندران با زان ۱:۰۲.۶۳ دقیقه مدال نقره و امیرعلی سرافرازی از تهران با زمان ۱:۱۰.۶۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک ۲۰۰ متر گروه سنی ب اهورا رحیمی از هرمزگان با زمان ۵۴.۸۷ ثانیه مقام اول، امیرحسین شیرزاد از گیلان با زمان ۵۵.۱۰ ثانیه مقام دوم و امیرعلی برکام از آذربایجان‌شرقی با زمان ۵۸.۹۹ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی ۲۰۰ متر گروه سنی ب امیرعباس نظری از کردستان با زمان ۱:۱۴.۸۳ دقیقه و دیان دارور از هرمزگان با زمان ۳:۰۴.۸۵ دقیقه مدال طلا و نقره به دست آوردند.

بر این اساس مسابقات آبهای آرام بخش پسران المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی با مشخص شدن نفرات برتر در دریاچه آزادی به پایان رسید.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر سلمان خدادادی رئیس هیات تهران، علی رحمانیون بازرس و محمدتقی محمدیان خزانه‌دار فدراسیون قایقرانی، پدرو سنا سرمربی تیم ملی آبهای آرام و پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و مسئولین ورزش کشور و استان تهران برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی