رفتن به بالا
  • جمعه - 5 شهریور 1400 - 22:57
  • کد خبر : ۱۱۵۳۱
  • چاپ خبر : معادلات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی پیچیده تر از همیشه
یک قدم تا صعود از گروه جنوب؛

معادلات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی پیچیده تر از همیشه

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

یک هفته مانده به پایان مرحله اول لیگ برتر فوتبال در استان آذربایجان غربی در گروه جنوب فاصله کم امتیاز میان تیم های مدعبان معادلات صعود را بسیار پیچیده کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یک هفته مانده به پایان مرحله اول لیگ برتر فوتبال در استان آذربایجان غربی در گروه جنوب فاصله کم امتیاز میان پنج تیم مدعی، معادلات صعود را بسیار پیچیده کرده است.

به گزارش یاریزان؛ هفته ششم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

 

------------------------------------

در نخستین دیدار این هفته که رور پنجشنبه، پنجم شهریور ماه برگزار شد تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد موفق شد با سه گل تیم ماد بوکان را از پیش رو بردارد.

هر سه گل سرخ پوشان مهابادی را علی دیداری بثمر رساند.

در دومین دیدار سرنوشت ساز این هفته دو تیم میلاد بوکان و شهرداری محمدیار در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و با توجه به نتیجه تساوی یک بر یک، تیم شهرداری محمدیار در جمع مدعیان صعود باقی ماند و تیم میلاد بوکان بدلیل انجام شش بازی و قرعه استراحت در هفته پایانی از صعود بازماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در سومین دیدار اما تیم کارگران میاندوآب بدلیل عدم حضور در زمین تیم منتخب سردشت، سه بر صفر بازنده اعلام شد تا سه امتیاز شیرین سردشتی ها به صعود امیدوارتر کند.

در این هفته تیم شاهو مهاباد با قرعه استراحت رو به رو بود و از هفته پنجم با کسب ۱۱ امتیاز، صعود خود را به مرحله نهایی مسجل کرده بود.

در پایان هفته هفتم دو تیم برتر به مرحله نهایی این مسابقات صعود خواهند کرد.

نتایج کامل هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب به شرح زیر است:

 

ماد بوکان ۰ – ۳ پرسپولیس حاجی خوش مهاباد

میلاد بوکان ۱ – ۱ شهرداری محمدیار

منتخب سردشت ۳ – ۰ کارگران میاندوآب (عدم حضور نماینده میاندوآب)

 

جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب و معادلات پیچیده صعود به مرحله نهایی:

به گزارش یاریزان؛ هفته ششم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با برگزاری سه دیدار پیگیری شد. در نخستین دیدار این هفته که رور پنجشنبه، پنجم شهریور ماه برگزار شد تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد موفق شد با سه گل تیم ماد بوکان را از پیش رو بردارد. هر سه گل سرخ پوشان مهابادی را علی دیداری بثمر رساند. در دومین دیدار و سرنوشت ساز این هفته دو تیم میلاد بوکان و شهرداری محمدیار در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و با توجه به نتیجه تساوی یک بر یک، هر دو تیم در جمع مدعیان صعود باقی ماندند. در سومین دیدار اما تیم کارگران میاندوآب بدلیل عدم حضور در زمین تیم منتخب سردشت، سه ب رصفر بازنده اعلام شد تا سه امتیاز شیرین سردشتی ها به صعود امیدوارتر کند. در این هفته تیم شاهو مهاباد با قرعه استراحت رو به رو بود و از هفته پنجم با کسب ۱۱ امتیاز، صعود خود را به مرحله نهایی مسجل کرده بود. نتایج کامل هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب به شرح زیر است:

 

برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب به شرح زیر است:

کارگران میاندوآب – شاهو مهاباد

شهرداری محمدیار – ماد بوکان

پرسپولیس حاجی خوش مهایاد – منتخب سردشت

 

از سه دیدار هفته پایانی حداقل دو دیدار شهرداری محمدیار و ماد بوکان و همچنین پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و منتخب سردشت بدلیل تعین کننده صعود از حساسیت بالایی برخوردار خواهند بود.

 

 

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی